woensdag 16 mei 2012

Zonnig, veel steekjes en ...........

Goeie morgen allen, de zon is van de partij, heeft weer goede moed om door te gaan met onze projecten hé! Vandaag staat er niet veel op het programma. Lui zijn? Neen, hoor! Maar ik maak vandaag zeker deel 1 van de Lente-quilt af. Overnemen van deel2 van de Kerst-quilt, eventueel het maken van nieuwe DMC-Boek voor mij, ik heb deze hierboven weggeschonken aan een lieve dame.

Toch een beetje veel rusten tussendoor, het huis is reeds netjes van deze morgen enkel  nog het ontbijtset afwassen en tussendoor eens tot aan de winkel gaan . Deze avond is het Malletjes-Bee en onze gastvrouw is Chrisje. Ze zal lekkere Kletskoppen gebakken hebben en ik kan jullie verzekeren dat ze heerlijk zijn!Mmm...
Neem mee , mijn tafelkleedje van Sue die is blijven hangen.

Er rest me jullie nog een heel leuke zonnige dag toe met heel veel steekjes!

7 reacties:

Lida zei

Wat een schitterende map, daar zal ze blij mee zijn! Gaaf cadeau! Niet druk zeg jij, wat jij allemaal op een dag maakt! Pfffft!!! Fijne dag, knuffel
Lida

Johanna Zweden zei

Fijne dag en geniet van je dag
Fijne dag liefs joke

katrien zei

Geniete van de dag.

Guusje, zei

Wat een mooi map, en een hele fijne dag gewenst.

mieke zei

Een hele mooie voorkant van de map.

Hilde zei

Ook een fijne dag, Carine.

Ineke zei

Fijne Bee vanavond!!!

Een reactie posten