donderdag 10 mei 2012

Goeie morgen allen, gisteren avond tweede Les van "Spring" en The Night Before..". Mijn eerste deel van "The Night Before.." is klaar, deze namiddag zal het eerste deel van "Spring" ook een affo zijn! In een week tijd , goed gewerkt vind ik persoonlijk.
Straks gaan revalideren en hopen dat het scheurtje verbetert is, alhoewel ik niet geloof in herstel, bij de strekking is de pijn niet te harden, gelukkig heb ik zware medicatie die me toch wat op de been houd!

Morgen naar de Bee van de Zwin-quilters in het Retrachement NL
Zaterdag namiddag , Vrije Bee bij De Lander,Katie, zal mijn boek met patronen meenemen om de rest van mijn GDO patronen aan te vullen, want de 5 laatste lessen heb ik niet gehad en heb daar nog recht op!

In het weekend beetje quilten, en borduren aan mijn stukken die deze week niet aanbod kwamen!
Ik wens jullie een leuke dag vol ideetjes toe!

4 reacties:

Berna zei

Doe maar rustig aan als je zoveel pijn hebt.
Sterkte.

Hilde zei

Hou het rustig, Carine en plezier met je handwerken.
Groetjes

Ineke zei

Niet teveel doen en van harte beterschap!

Lida zei

Schitterend, wat ga je snel, doe nu maar voorzichtig en herstel maar voor je al te snel gaat! Fijne dagen en veel plezier met je steekjes, knuffel
Lida

Een reactie posten