donderdag 24 mei 2012

Mijn prestaties na twee dagen afwezigheid............

Goeie morgen dames!Hier mijn werk van de afgelopen dagen, tweede deel applicatie Lentequilt. Nu nog tussenblokken maken .

Dinsdagmiddag was het Bee bij Sophie ziehier het resultaat van ons armbandspeldenkussentje.... wat werk met de Colionale knoopjes rondom de blaadjes en armband. Heb omdat ik een effen stofje gebruikte voor de armband een takslinger met blaadjes op geborduurd en voorzien van twee bloemknoopjes , zo heeft het een beetje op. Wordt gesloten door middel van velcro. Bedankt Sophie, trouwens een eigen ontwerp  van Sophie....... Heerlijk! Ook kanje weer deelnemen met een Mysterie-quilt en een quiltweekend in oktober...........

Nu vlug gaan revalideren, gisteren bij Dr. Eddy langsgeweest om medicatie en een check-up. Heb toch enkele uurtjes (2) ingedommeld! Fantastisch!

Morgen hoor je terug maar in de avond van mij...Hoppequilters Bee te Poperinge, wil dit als het kan niet missen!! Maken jullie er eenzonnige ,blije envooral creatieve dag van............................

7 reacties:

Hilde zei

Die mooie lapjes zal je morgen toch laten zien hé!
Groetjes

Lida zei

Wat leuk, eerst al die enige blokken met de lieveheersbeestjes en dan dat gave armkussentje, wat is dat enig geworden!! Nu zodra ik weer wat steekjes mag maken komt dat ook bij mij aan bod! Zo leuk!!Veel plezier morgen bij de dames in het Hoppeland en doe ze de groetjes! Dikke knuffel
Lida

Klaske zei

Wat een prachtige blokken! Lijkt me erg handig, je armspeldenkussen!
Veel plezier morgen, doe je ze de groeten? Fijne dag

katrien zei

Mooie blokken en wat leuk dat speldenkussen.
Tot morgen.

Ineke zei

Wat een mooie blokken en het speldenkussentje is wel erg handig!!! Veel plezier bij de BEE

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat heb je dit mooi gemaakt.

Irena zei

heb je wel heel mooi gedaan,groet irena

Een reactie posten