woensdag 2 mei 2012

Iets rechtzetten!

Goede morgen dames, eerst eventjes iets rechtzetten ,het quiltje van vorig blogje was niet dat van Fiebeke maar wel voor mijn hartsvriendin haar kleindochtertje Roxy, dat van Fiebeke toon ik jullie van zodra ik de foto doorgekregen heb. Mijn verontschuldiging hiervoor. Heb al zoveel geschenken gemaakt voor collega's dat ik ze verwar.
Vandaag naar de Malletjes, gastvrouw van de avond is Leentje en Pol, waar we altijd met open armen ontvangen worden!

Ik toon je hier mijn lievelingsquilt die ik in een maand quilte op mijn ziekbed in het ziekenhuis. De tekst weerspiegeld alles waarin ik geloof.

Ik wens aan allen een mooie dag toe vol met liefde,vriendschap, begrip en creatieve inspiraties.  Tot........

5 reacties:

jolanda zei

Wat een schitterende quilt!! Het geeft de 4 seizoenen weer denk ik? Mag ik vragen waar dit patroon te vinden is? ;-)
groetjes, Jolanda

Heleni zei

Wat een prachtig quilt Carine. Snel gedaan ook.
Heleni

Nanske zei

Hele mooie quilt !!!
Een echt stukje vakwerk...
Iets dat je op zo'n moment maakt...blijft een apart iets voor jezelf ,he...
Top! Groetjes

Lida zei

Wederom een prachtige creatie van jou, helaas kan ik de tekst niet lezen! Heel fijne dagen met veel gezellige mensen en steekjes, knuffel
Lida

Ineke zei

Geweldig mooi is deze quilt!
Groetjes
http://inekehulzebos.blogspot.com/2012/04/give-away.html

Een reactie posten