dinsdag 1 mei 2012

BEE en 1MEI

goeie morgen allemaal!! gisteren niettegenstaande veel scheurende pijn i de knie een leuke namiddagmet ghislaine,marleentje en s'avonds met christientje,nadientje,annemie en sabientjegehad!!
veelgekletst maar zij hebben veel genaaid en gelachen. Ik was heel blij ons sabientje terug te zien ,gezond en wel!!  Daarom heb ik Het quiltje van  Fiebeke nog eens op mijn blogje geplaatst .  Ik daarentegen,heb show en tell gedaan maar verder geen steek! foei, maar met de medicatie lukt het me misschien vandaag!


De maand Mei is ingetreden, hopelijk is de zon een beetje van de partij! niet vergeten mijn meimaand-quiltje te hangen.

Ik wensjullie alle belgen een mooie vrije vakantiedag toe van 1 Mei! ook aan al onze Nederlandse dames een zonnige, mooie creatieve dag vol nieuwe ideeĆ«nBEE en  MEI

1 reacties:

Lida zei

Wat is dat toch een schattig quiltje! Jammer dat je zoveel pijn hebt, hoop dat de medicijnen nu wel aanslaan! Fijne dag en misschien nu wel wat steekjes! Knuffel
Lida

Een reactie posten