donderdag 3 mei 2012

Scheurtje........waar werk ik aan?

Goeie middag lieve mensen allemaal. Terug van de revalidatie met de uitslag van mijn knie, een scheurtje!Mijn patella zit terug op haar plaats,maar het kwaad is geschied! Ingetaped en rusten ( wat ik al zo lang doe; begint op m'n heupen te werken, maar ja zal wel moeten hé!!

waar ben ik mee bezig? Wel deze avond het eerste deel afwerken van "The Night before Christmas"en begonnen met de quilt van Sue uit haar laatste  boek en Spring" Quilt "SPRING" van bij de GOBELIN.Zo zie je geen gebrek aan werk!!

Gisteravond bij
Leentje een heerlijke avond met de Malletjes gehad! Heb hen leren Broches maken. Ze waren er blij mee!Ik wens jullie een prettige en lucratieve namiddag toe en tot morgen!!

6 reacties:

Klaske zei

Wat vervelend! Nou maar rustig aan dan..

jolanda zei

Jakkie, wat vervelend voor je! Heel veel beterschap hoor!!
The Night before Christmas vind ik ook erg mooi... ben benieuwd naar je eerste deel.
Ik heb je een mailtje terug gestuurd. :-)))
groetjes, Jolanda

Ineke zei

Ach, wat jammer nou, sterkte met rusten...
Groetjes, Ineke

Anoniem zei

oei Carine, beterschap!

Tilly zei

Beterschap toegewenst Carine, groetjes

katrien zei

Beterschap hoor.
En neem wat rust.

Een reactie posten