zondag 27 mei 2012

Een SUPER-dag met ons Melissa.................


Een syperleuke dag gehad met ons Melissa en DH. Uitstapje naar Sluis, ze heeft zich goed geamuseerd, jammer dat ikhet water niet opkondoor de knie, maar hun gezicht sprak boekdelen en dat is het voornaamste. Melissa gaat huppelend,dansend, zingend door het leven. Ook is het leuk ommet haar een restaurantje te doen, Ze nam zoals verwacht ribbetjes,haar Parain (DH) ook, en ik probeerde een Côte à l'os,maarhij was niet warm en de ribbetjes van ons Melissa te hard doorbakken, maar ze heeft toch deze vab Parain een deel gegeten en het smaakte haar . Na de waterfiets, een ijsje en wat gaan drinken. We kwamen en gingen terug met de Lijn. Wat hebben afgelachen op de bus, altijd aan het zingen en controleren of ze reeds een kleurtje hadzelfs onder haar okseltjes, hillariteit alom!! Het is een kleinkind met een gouden hart en oprecht, dus eentje om "U" tegen te zeggen. Ik ben trots en blij om haar oma te zijn! Heb nog twee kleinkinderen hoor eentje die op 3 Juni jarig is!! Niet vergeten........

We zijn door Melissa uitgenodigd op de barbeque deze avond ,schattig en lief hé.... wel dat is ze nu helemaal!

Nog me wat rustig houden, want de knie heeft gisteren goed geleden, wat proberen te naaien en we zien wel...... Nog allen ook zo een Super weekend gewenst! ...........

5 reacties:

Ineke zei

Dat is dus echt genieten!!!
Fijne dag en rust maar goed met je knie

Johanna Zweden zei

Wat leuk, ja dat is echt genieten
Sterkte met je knie
Fijne Pinksteren groetjes Joke

Guusje, zei

Wat een leuke foto, heerlijk op de waterfiets vooral met dit weer.

Lida zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben en ja het is heerlijk en erg lief kind jullie Melissa, geef haar maar een dikke knuffel van mij en zeg maar dat ik snel jullie kant op wil komen! Ik bewaar haar hartje bij alle vriendinnen hartjes!
Doe maar even kalm aan met die knie en wens je veel plezier met de steekjes, knuffel
Lida

Gonny zei

Lekker zo'n dagje uit. Jammer van de knie maar met een goedlachse klein kind is het toch genieten. We hadden elkaar bijna hoi kunnen zeggen want ik ben bij mijn broer in Terneuzen geweest en vanuit Limburg gezien is dat bij Sluis om de hoek....

Een reactie posten