donderdag 31 mei 2012

Frisser, bewolkt maar toch blijgezind en zonnig begonnen

Goeie morgen, vandaag is het al heel wat frisser en bewolkt,maar daar gaan we ons niet aan storen hé!  Laat ons  zelf het zonnetje zijn...
Gisteren Bee "Malletjes" , ik was de gastvrouw. Ik had "kletskoppen" gebakken voor de eerste keer, en werden met veel  plezier en smaak verorbert!  Wat gedaan, uitleg gegeven aan Chrisje van het speldenkussen-armbandje. Ik heb dan maar mijn speldedoosje gemaakt ,zie hier het resultaat.... " Dit is het modelleke van Ellie's Quiltplace.
Ik had een Charmpakketje en de stofjes van "Papillon" van Moda, heb deze gebruikt en de bloem gequilt in plaats van een applicatie te doen. Vind het meevallen.... De sluiting heb ik met velcro en een overtrokken knoopje gemaakt . De volgende doe ik sticherie en applicatie. Gaat vlot dus .....

Deze morgen revalidatie, ben benieuwd in hoever ik mijn mobilisatie zal doorstaan....,
Deze avond Vrij Atelier in de "Gobelin" werk verder aan mijn twee quilts. en help Chrisje voor de afwerking van haar armbandje.

Ik wens jullie een  dag vol variatie aan doelstellingen, en wat deze ook moge zijn, geniet er met volle teugen van , dat doe ik ook en tot morgen misschien...........

8 reacties:

Nanske zei

Dat heb je mooi gemaakt...
Die stofjes van de Gobelin zijn toch supermooi,he...
Heb die ook liggen...
Zalig.
Vele groetjes

Irena zei

zo bij mij is die ook in de maak,mooi zeg,groet irena

Johanna Zweden zei

O wat apart enig
Fijne dag groetjes Joke

katrien zei

Leuk speldenkussentje.

Geke Vermeulen zei

leuk speldenkussentje,
zou ik je een hele brutale vraag mogen stellen ?
Ik las dat je ook een lastige knie hebt en dat je aan het afvallen bent.
Hoe krijg je dat voor elkaar ?Ik kan door mijn knieproblemen op dit moment zelfs helemaal niet lopen ,kom nog niet voor een nieuwe knie in aanmerking maar moet wel afvallen en dat gaat zeer moeizaam door gebrek aan beweging.Dus tips zijn meer dan welkom
groetjes
Geke gekeverm@gmail.com

Lida zei

Kijk daar gaan mijn handen dus van jeuken, zo'n schattig kussentje en zo leuk met dat klepje erop! Weer een lief projectje af! Sterkte met de revalidatie en veel plezier met de steekjes, knuffel
Lida

Ineke zei

Wow, die is ook al zo mooi geworden!!!!
Fijne dag

quiltingmieke zei

piep

wauw ga toch ook het patroontje bestellen, zo mooi

knuf mieke

Een reactie posten