zondag 6 mei 2012

En de trein raasde heel langzaam voort....................


goeie morgen dames, ik hoop dat je gisteren een leuke beurs gehad heeft in Veldhoven. De geldbeugeltjes zullen veelvuldig zijn opengegaan, daar ben ik zeker van! Gerust en wat geapplikeerd
aan The night before.., vandaag dringend mijn hobby-ruimte opruimen en mijn Spring-blokken voorbereiden, want helaas, had mijn knie me terug geveld en ben ik vlug moe! We gaan stilletjes terug vooruit en dat is het voornaamste hé! Droomt allen verder en voor diegenen die vandaag beursbezoek afleggen alvast een leuke en ideeën volle dag gewenst!......

3 reacties:

katrien zei

Het was super in Veldhoven,kwam Christine tegen.
Hou je goed hé,nog een fijne zondag.

Sabine.v zei

Het was weerom in genieten in Veldhoven en de dag ging veel te snel voorbij. Maar naar horen zeggen is er terug handwerkbeurs in oktober en zal het in mei niet meer doorgaan. Dus we zullen agenda moeten veranderen. Nog een rustige zondag !

Ineke zei

Langzaam aan, komt allemaal weer goed, toch?
Groetjes en sterkte

Een reactie posten