maandag 7 mei 2012

goeie middag allemaal, jullie zijn waarschijnlijk allen druk bezig jullie aankopen in Veldhoven tot een mooi project te maken, veel succes ermee!  Deze namiddag onze maandags-Bee  zonder Chrisje Dreezen, dez is per spoed opgenomen in het ziekenhuis en ik wens haar hierbij veel sterkte!!
Ook Conny had te kampen met rugpijn , zal misschien de volgende keer van de partij zijn.  We maken  er een creatieve en leuke gezellige Bee van  zoals gewoonlijk.

Ik moet nog mijn blad op mijn boek applikeren en aan de andere reeds samengestelde blokken applikeren en het eerste deel van  The Day Before... is klaar. Deze namiddag ga ik mijn applicaties naaien van het eerste deel van "Spring" Woensdag-avond tweede gedeelte van beide quilts bij Gobelin, ja ik, maak ze allebei en miste van beiden de eerste les, dus inhalen,maar ik denk dat Spring qua applicaties klaar zal zijn, er resten dan nog mijn molentjes maar dat doe ik dan Woensdagavond. We zien wel!!
Ik wens jullie nog een hele constructieve namiddag en een knuffel aan allen.........................;

4 reacties:

Klaske zei

Nou, ik ben niet naar Veldhoven gewest hoor, meer dan 3 uren rijden is me net wat te ver...
Ben je ook nog bezig met de blomkes? Of heb je het te druk met andere projecten?
Fijne dag, Carine

Wieke van Keulen zei

Wat ziet het er weer gezellig uit, Carine. Daar kan Veldhoven toch niet tegenop...
Groet, Wieke

Hilde zei

Een gezellige bee gewenst!
Groetjes

jolanda zei

Hopelijk hebben jullie het gezellig gehad met de bee? Maar dat zal vast wel gelukt zijn denk ik.
groetjes Jolanda

Een reactie posten