maandag 21 mei 2012

Goeie morgen, in het weekend toch iets gedaan.... Deel 2 van de Kerstquilt  Sokje 1 en 3 is klaar alsook een half sokje van nr.2 en de tak , rest nog het pakje en muisje, en de blaadjes.

Ook voor mij een nieuw modelleke van DMC-boek gemaakt , kunnen 52 kleurtjes in , een zakje verwerkt op een buitendeel van mijn boek en klikt toe met Velcro. Sticherie afgewerkt met kant en schaartje zo is het afgewerkt! Dus weerom netjes op nr. geklasseerd , dik in orde! Zo hoor thet ook hé!

Deze namiddag Bee , worden na lange vakantie, Christje en NadientjeL en misschien ook Conny verwelkomt!

Ik wens jullie allen, een goed begin van deze nieuwe week, nog grijs maar tegen het eind van de week voorspellen ze goed weer! Tot later.................................

7 reacties:

Nanske zei

Schoon gedaan ;-)


Je DMC boekje...knap,hoor!
Welke stof is dit?
Vele groetjes,Nanske

Lida zei

Ik zou best een mooi etuitje willen maken voor mijn zijden en katoenen garentjes, voor de DMC zou dit te weinig zijn, heb ondertussen zoveel! Maar wat is het schattig en wat een mooie afwerking weer! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend etui
Fijne dag groetjes Joke

katrien zei

Leuk je blokjes.
En wat een mooie etui.

Irena zei

etui is erg handig,en kerst ook al mooi,groet irena

Ineke zei

Prachtige blokjes en je etui is heel leuk gemaakt!

jolanda zei

Wat een leuke en mooie manier om je garen op te bergen zeg! En je blokken zijn weer prachtig!!

Een reactie posten