woensdag 30 mei 2012

Goeie morgen...goeie dag!.....

Goeie morgen allen en wat een morgen...Z O N N IG !! weworden nu wel verwend,maar voor hoelang nog... dus profiteren om buiten te gaan en genieten van fietse, wandelen, zonnen, en natuurlijk ook wat steekjes. Wat heb ik gedaan de laatste 2 dagen......NIETS.......niets van dat alles,ook geen enkel steekje! straf hé!!

Vandaag ,ga ik proberen of toch mijn best doen om wat in te halen.
Deze avond ben ik gastvrouw van de "Malletjes" dus toch nog enkele steekjes maken.

Manlief naar het Copie-center laten gaan  en mij rustig houden.

Ik wens jullie allen een leuke en aangename dag toe waarin jullie dromen en wensen  vervuld worden!...........................................

4 reacties:

Ellie's Quiltplace zei

Veel plezier vanavond!
Ik moet werken vandaag. Hopelijk is er vanavond nog wat zon over, om even buiten te kunnen zitten (met handwerkje natuurlijk!).

Lida zei

Soms best lekker een paar dagen geen steekjes, maar niet te lang dan krijg je net als ik ontwenningsverschijnselen! LOL!!
Heel fijne dag, knuffel
Lida

Hilde zei

Ook voor jou een fijne dag!

katrien zei

Ook voor jou een fijne dag.
Straks voor mij werk time.

Een reactie posten