vrijdag 18 mei 2012

Eerste deel- Lente-en Kerstquilt...................

Goeie morgen allen, een zonnige dag kondigt zich aan. Vandaar  toon ok jullie het eerste deel van de lente quilt, maar niet helemaal, daar ik gisteren hoekejes wilde aanzetten tussen bloepjes en bijtjes , maar vergat dat er schuine draad mee gemoeid was, en door de naadjes naar een kant te strijken, was de lengte een heel stuk uitgerokken, dus de maten klopten niet meer, herbeginnen, had er de tuk niet voor, dus later, dan toon ik hem opnieuw met deel twee eraan!Deze is de methode vliesofix.

Dit is dan het eerste deel van mijn Kerstquilt " The Night before... " Hier ontbreekt het oogje op mijn muisje maar die is in bestelling.......
Ben begonnen aan het tweede deel van deze quilt : Deze quilt is methode Freezer-paper.

Vandaag mijn revalidatie-morgen  in de plaats van gisteren, deze namiddag zoals al jaren, ofwel op zwier met mijn hartsvriendin, ofwel gaan we steekjes maken. we zien wel!

Ik wens jullie een aanganame dag vol exploten die julie wensen te vervullen en een goed begin van het weekend!...........

8 reacties:

Johanna Zweden zei

Schitterend quilt werk
fijne dag groetjes Joke

Anna zei

Wat ziet dat er allemaal weer goed uit Carine! Ik wens jou ook een fijn weekend!

Nanske zei

Je blokken zien er goed uit!
Je oogje is in bestelling( klinkt grappig)
En ja hoor...de leverancier heeft er ruimschoots voldoende ;-)
Je stuurde me een goeie week geleden een mailtje...ik heb geantwoord maar denk toch dat ja het niet ontvangen hebt.
Heb dat dikwijls als ik op een mailtje reageer...vast wat mis hier met de instellingen.
Vele zonnige groetjes en veel naai plezier, Nanske...;-p

katrien zei

Wat mooi je werkjes.
Fijne dag.

Lee Prairie Designs zei

All of your projects are delightful! Hope you are having a wonderful weekend!

xoxox, Carolyn

mieke zei

Het ziet er heel mooi uit.

jolanda zei

Wat een leuke quilt is die lente quilt... ben benieuwd naar het eindresultaat.
De kerstquilt vind ik ook helemaal geweldig!!! Die staat ook nog op mijn lijstje van quilts die ik ooit nog eens wil maken. :-))
groetjes, Jolanda

Ineke zei

Jee, wat prachtig!!! En dat vogelhuisje, zo mooi!!!

Een reactie posten