maandag 14 februari 2011

Zoals je ziet , De drie boeken , Schaartje met klosje en lintje om het patroontje die ik van Ljida kreeg te borduren, gezocht eerst naar het schaartje. dan heb je mijn patroontje van het schortje, die ik gisteren reeds maakte , dus toch een Affo!!! Je ziet het afgewerkte produkt, wat vinden jullie hiervan , leuk hé , zou bij ieder van jullie mooi staan! dan heb ik ook de foto van mijn vingerhoedjes , deze naaide ik op de heen -&terugweg naar Parijs op de bus. 62 stuks.haal wat tijd in. Mijn Kinderliedjes-quiltje , het eerste liedje is af, het tweede in afwerking! Hebben enorm genoten van deze beurs, maar helaas volgend jaar , zal ik eens overslaan, zou graag een nieuwe beurs bezoeken, welke???? Ga wel naar Valkenburg...  tot  morgen........

2 reacties:

Unknown zei

Nou, je hebt echt goed gewerkt hoor in de bus! Knap.

Guusje, zei

Wat een mooie lapje heb je al gekregen. Hard gewerkt heb je zeker in de bus.

Een reactie posten