zaterdag 12 februari 2011


Goeie morgen allemaal, Binnen een paar minuutjes vertrek ik naar Parijs, word door mijn hartsvriendin opgehaald  en richting Jabbeke voor de Bus!  Zoals je ziet ,hier twee fotootjes van werkjes die ik maakte paar jaartjes terug.  Het eerste is een stichery  ,ik hoop dat jullie het kunnen lezen, want hij is een beetje
waas.  Denk dat dat vor iedere quilster van toepassing is in haar hobby-ruimte! Het tweede is een porceleine
 replica die ik maakte naar model van Jumeaux.  Ik he haar vastgemaakt aan een beweeg-toestel, met draai klosje Als ik haar onderaan het stoeltje opwind dan klost ze kant.  Haar kleedje is met zelf gekloste kant  zoals haar mutsje en randje schort en ook om haar klos kussentje  heb ik dit gemaakt. Schattig vind je niet?  De schort is gemaakt van een oud gewassen vlas lakentje. De ogen, mond wimpers lippen zijn geschilderd en de wangen ingekleurd om daarna nog een laatste maal af te bakken in de oven. De ogen zijn kristal ogen , de kleur van mijn ogen.  Ik ben er nog altijd even trots op dit werkje, het was mijn eerste replica die ik maakte;Dit maakt het daarom zo bijzonder hé.Ziezo , dit is het voor vandaag. Wat heb ik mee voor op de bus te naaien, vingerhoedjes en beren-stichery  geschonken door Anniek van de Gobelin.Zal geen foto's kunnen nemen, want manlief heeft mijn batterijen ergens gebruikt voor zijn boormachine of zo??? Tot morgen  en een leuke dag gewenst aan allemaal.....doeii....

4 reacties:

AnitaS zei

Naar Parijs, wat een straf. Ik hoop dat je veel plezier hebt.

katrien zei

Leuke pop.
Hé wie organiseert deze trip ? Misschien wil ik volgend jaar wel mee.

conny zei

Wat hebben we een leuke dag gehad hé ? Het was er wel erg druk maar we hebben toch mooie dingen gescoord!
Heb deze nacht nog moeten lachen met ons telefoongesprek. Héééééééééél erg raar! (lol)

Liefs conny

Guusje, zei

Veel plezier in Parijs en als je al terug bent dan hoop ik dat je het er erg leuk hebt gehad.
Wil je even op mijn blog kijken want ik heb je een award gegeven. Ik hoop dat je hem wilt aannnemen en doorgeven.

Een reactie posten