maandag 14 februari 2011

Goeie morgen, HAPPY VALENTIJN aan  allemaal! Ziehier  de aankopen die ik deed in Parijs. Het was een leuke dag met vele mooie standen, Deze Van Petra en deze van Born to quilt , waren wel mijn favorieten, maar er waren er nog zo vele anderen....... Ik kocht geen stofjes, niet te geloven maar echt waar! Dit zijn al mijn aankopen, drie boeken aan de helft van de prijs en die nog niet in mijn kast stonden!  Wijzers ..de laatste los te verkrijgen op de ganse beurs een beugeltaspatroontje met beugeltje, en een Scrap-bag van Moda die ik kreeg van Conny voor  mijn Valentijn. En dat ......op weg naar Parijs in de Bus!! Leuk hé.

3 reacties:

Nelleke zei

Hallo Carine voor jou ook een happy valentijn gewenst.Groet Nelleke

Unknown zei

Och wat een leuke spulletjes heb je weer! Ben helemaal weg van die damesjurk om je spulletjes in te bewaren op je bureau! Heel erg tof.

AnitaS zei

Jij ook een fijne Valentijnsdag. Mooie aankopeb heb je gedaan. Je hebt ook al veel aan je vingerhoedjesquilt gedaan.

Een reactie posten