woensdag 16 februari 2011


Goeie morgen... Het quiltje is de verlenging van Valentijn, voor mij telt dat ganse week!  De kinder-pop is een pop in  aan de lucht drogende klei (Darwi) , De haren zijn synthetisch, en de ogen zijn geschilderd en geglazuurd. De kleedje is gemaakt in zelfgemaakte kant en smok vooraan op de buste. Alles is van een pak klei, verf , stof  en zilverfolie  zelf gemaakt. Mijn oudste dochter was hier het voorbeeld van.  Dateert van zo'n 25 jaar terug.  Je ziet maar , een mens doet van alles!  Nu gisteren zijn we naar de Bee bij Sophie geweest  en kregen ons verrassingspakket ,heb reeds een donker blokje af...het is een mysterie in zijn geheel (wérkelijk een mysterie) Ze vroeg ook of ik het graag zag ,ik kon daar nog bevestigend of ontkennend op antwoorden, want voor het ogenblik ,ik ben geen blauw gewoon voor in mijn huis , dus we zien , wel , ik dank toch dat het eens tesamen een mooie quilt zal zijn. maar dat is koffiedik kijken hé! Eerlijkheid duurt het langs. Voor mij zal het zowiezo een verrassing zijn!.....over enkele maanden. Deze namiddag naar Jeannetje om haar een hartje te helpen maken ( bril -hartje) en deze avond met Conny naar de Beren- quilt " Green Farm Village " blok 7 en 9  in te zettten! Dus stilzitten , is er voorlopig niet bij. moet niet hoor! Maak deel uit van mijn leven..... Zo ik wens jullie nog allen een leuke en vruchtbare dag toe en tot morgen!!..............

2 reacties:

Nelleke zei

Hallo Carine een pracht van een pop laat je zien.Ook het hartjesquiltje is weer een leukerdje.Groetjes en nog een fijne dag gewenst Nelleke

Sabine zei

Ik vind je hartjesquilt erg mooi!

Een reactie posten