zaterdag 26 februari 2011

Goeie morgen... Gisteren was onze Bee bij onze gastvrouw Rooske heel geslaagd. Lekkere Lasagne met room en kaas voor mijn Slakjes-vrienden en voor mij had Rooske een Lasagne gemaakt zonder de verboden ingrediënten. Lief van haar , waarvoor dank en dat met een lekker glaasje Afrikaanse zoete wijn ! Ze was heel tevreden over haar verjaardag-geschenken die ze kreeg.Hierboven onze vriendschap quilt waaraan alle Slakjes deelnamen. Elkeen maakte een blok , de mijne bovenaan, Sisters by Stitches en Magda pitte de quilt door, Rooske gaf ieder van ons een opdracht met de benodigde stof en stak de quilt bijeen. Dit was het resultaat !! Ik vind hem heel mooi en van grote waarde! Deze morgen een beetje strijken , gisteravond heeft man lief de was opgehangen, reeds vanmorgen een deel gestreken , rond 10 uur  normaal deel 2. Nog wat quilten om vervolgens deze namiddag naar Sophie te gaan, waar Hilde ons wegwijs maakt in het Zpaghetty-tas, keuze uit ronde of langwerpig model. Ik kies voor de ronde !  Het is geen naaiwerk, maar haken, dat is lang geleden! Ben benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen.  Jullie krijgen hem zeker te zien! Ik wens jullie een leuk en aangenaam weekend toe ....doei...

5 reacties:

katrien zei

OOO ,heel leuk quiltje.

Lida zei

Schattig quiltje en heel leuk doorgequilt! Dat kan ik als inspiratie gebruiken!! Heel gezellige dag vandaag, lekker haken is ook zo ontspannend en je bent het vast niet verleerd! Knuffel
Lida

Birgitte aka Bietje zei

Hallo Carin,
Kun je mij even mailen. Je hebt (helaas) de give-away niet gewonnen, maar misschien heb ik een leuk of goed alternatief voor je.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk quiltje hebben jullie met elkaar gemaakt, jouw blok is erg mooi. Mooi gequilt ook!
Groetjes, Cisca

marina zei

lovely little quilt!

Een reactie posten