vrijdag 11 februari 2011

Hallo allemaal, Gisteren veel gewerkt, heb een nieuw klein quiltje gemaakt enis af . Het is een stichery geworden, die niet groot is van omvang maar wel van inhoud!.  de tekst luid " Het pad naar vrienden is nooit te lang".  Toon je foto later omdat ik die nog moet maken, was gisteren te laat thuis en mjn man moet die dan nog op de computer zetten. Dus het wordt vandaag of morgen. Jullie zien het wel hoor! Lida het quiltje  met de bomen hieronder is gemaakt met gemelleerde overlopende draad en op Japanse stoffen, ook volledig met de hand gequilt! Ben geen machine liefhebster, enkel indien het een quit is die versneden dient te worden en het niet anders kan Heb er niets op tegen hé! Het patroon is te verkrijgen bij Christel in Westerlo -"Sagarollo" !anders stuur ik het je op.  Heb  ook gewerkt aan " Kinderliedjes  en ben begonnen "onder moeders paraplu"  de paraplu en de leters para ...staan erop. De boorden aaneen genaaid vor de blokken 7 en 9 van mijn GFV-Berenquilt. en vanmorgen alles snijden voor de Bunny Hill quilt van Henriette Whiskers  Free Paterns- Nieuwe achtergrond, nu zal alles wel kloppen, dan ter wijl Februari knippen.  Deze namiddag wordt het een ritje naar Torhout om de machines binnen te doen voor revisie, bij mij is het mijn overlock ! En morgen naar Parijs  naar "L'Aiguille en Fête!" Op zoek naar wijzers voor mijn patchwork-uurwerk 8 Hopelijk hebben ze het nog en een bezoekje brengenaan de stand van "Dutchquilt"! Zo zie je maar ....nog geen werk tekort , tijd ja ......Aan aallen een leuke dag gewenst! .......

2 reacties:

Rina zei

Wat Ben je heerlijk bezig met al die verschillende projecten. Veel plezier in frankrijk dit weekend.

katrien zei

Veel plezier in Parijs.

Een reactie posten