dinsdag 22 februari 2011

goeie morgen dames...allen reeds druk in de weer; Ik alvast wel hoor, ga verder mijn schort afmaken en zal deze avond of ten vroegste in de late namiddag mijn foto op de blog kunnen zetten, want manlief is niet thuis.....ik en computers is héél ande Dus toto dee avond....fijne dag verderrs dan met naald en draad hoor! . toch wil ik jullie nog mijn schort tonen die ik kreeg vorig jaar in September van mijn Bee collega's en Sophie8 Is hij niet mooi! Dit is onze hobby ruimte althans een klein streepje ervan.  Deze namiddag met Ghislaine naar Stael in Torhout , de naaimachine en overlock ophalen die voor nazicht was binnengebracht.Dat wordt terug gevaarlijk....stofjes;......

4 reacties:

Miranda zei

Hihi, de schort breng me ven terug in Amerika, waar iedereen in de quiltwinkels(waar ik geweest ben dan) ze draagt...maar moet zeggen dat die van jou het meest met quilt te maken heeft. Leuk hoor!

Lida zei

Gave schort!! Ja dat is er een om alleen voor de sier aan te doen, zou zonde zijn als daar vlekken op kwamen!! Wat een hoop werk zit daar in! Echt een om te bewaren en heriineringen bij op te halen!! Fijne dag, liefs
Lida

carine zei

Deze schort is niet gekocht, maar mijn mede Bee-collega'svoor mij persoonlijk gemaakt, met aplicatie's in Freezer-paer, vliesofix , veston en sticheries! Hebben veel werk gehad, idee kwam van Sabine . Ja ik waardeer hem en draag hem bij mij op maandagnamiddag bij de Sunbonnets. Durf hem niet te wassen!

Guusje, zei

Wat een leuke schort met al die applicaties erop. Geweldig.

Een reactie posten