woensdag 23 februari 2011

Goeie morgen allen, zoals beloofd heb is de schort afgewerkt , hen er enkele details bijgevoegd! zoals bloempje op zakje en een over sier-steek op  de  stiksteek , die ik ook herhaalde in een dubbele plooi van de schort aan de bovenkant van de schort.  Heb ook het grote hart vervangen door een contrasterende kleur en die kleur herhaald in de overgetrokken metalen knoopjes van de bloem-harten. Op het bloemknopje van bovenaan heb ik met 2-dr. DMC  in steel steek mijn C geborduurd , kwestie van er een persoonlijk noot aan te geven. Vandaag verder met overtekenen van de resterende blokken mysterie Sophie, en quilten aan mijn 10 -minuten quilt. om deze avond de malletjes te ontvangen. Werken aan mijn quilt werk, zo word ik niet afgeleid en kan ik morgen rustig verder doen aan mijne mysterie. Eventueel ook de Beren-quilt aanpakken!
Zo dat is het voor vandaag .Ik wens jullie een leuke dag verder en tot .......

11 reacties:

katrien zei

Leuke schort

Lida zei

Hoi Carine,
Eerst bedankt voor de tip, ga straks gelijk dat spul kopen en dan kan ik het morgen misschien al uit proberen! Wat een schattig schort is het geworden, ik vind die hartjes en de bloem zo leuk en erg leuk dat je hem een C hebt gegeven! Is inspiratie voor mijn schort!!
Fijne dag nog, knuffel
Lida

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooi schort, Carine. Leuke details, de hartjes en bloemen en de C in het bloemhart. Ik kon het net ontcijferen. Zonde om het in de keuken te gebruiken, het is echt een showschort, vind ik.
Groetjes, Cisca

inge zei

leuke schort!

Heleni zei

Dit is een romantische schort. Heel erg leuk met al die details...

groet Heleni

conny zei

Mooi gedaan meiske en zo snel!
Echt al la speedy gonzalez (lol)

Liefs conny

Patricia zei

Wat een leuk schort heb je gemaakt,zeker met die details erop.
groetjes patricia

liesje zei

Te mooi om vuil te maken zoals ik altijd zo mors.Het is heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Carine

Guusje, zei

Wat een prachtig schort is dit geworden. Erg leuk ook al die details het maakt hem helemaal af.

Mascha zei

Leuk schort.
Groetjes Mascha

veronique zei

leuk schortje

Een reactie posten