zaterdag 19 februari 2011

Goeiemorgen .... Fris buiten hoor! Gisteren bij de Zwin-quilters in Sluis-Retrachement was het heel gezellig zoals altijd Christine, Cécile en Monique  hadden zich weer zo ingezet voor de groep , waarvoor dank!. Wij kregen ook de kleurenfoto en benodigdheden voor de mysterie-quilt ,indien we die wensen mee te doen. Ik ga hem in elk geval meedoen,ieder kan voor zichzelf uitmaken welke kleuren hij zal gebruiken en welke stoffen uit de kas kunnen gebruikt worden, kwestie van een beetje plaats te maken voor anderen hé! Het is zéker mijn ding! deze morgen stofzuigen en was doen. Malletjes overtekenen voor de mysterie van Sophie, weten zeker niet wat het wordt of welke de samenstelling zal zijn , en eventueel eraan werken... Ik denk dat hij mooi zal zijn op het eind,maar ik hou er niet van totaal in het duister te blijven, dit is de tweede maal dat ik er geen goed gevoel bij heb, nu de quilt zal zijn weg  wel vinden... We zien wel hé! Dan nog eventjes de beren-quilt  overtekenen en opstrijken, heb gisteren wel de hartjes van blok 7 tot een goed einde gebracht en een leuke tekst voor een klein project geborduurd maar dat is dan ook alles.... Deze namiddag op naar Kathy ,naar de open deur! Ben al nieuwsgierig wat moois ze nu weer zal tonen, altijd wel een voldoening als je er geweest bent. Zo dat was het dan ,een fijne dag , tot morgen..........

6 reacties:

Valentina zei

wow, dit lijkt me zo spannend allemaal... wat fijn, en ik hoop dat je een hele leuke middag hebt! xox
:)

katrien zei

Veel plezier op de open deur dag.

inge zei

benieuwd naar je mysterie! en veel plezier in de lander!

AnitaS zei

Dat was weer een leuke bee. Leuk zo'n open dag. Bedankt voor je mooie lapjes. Morgen staan ze op mijn blog.

Nelleke zei

Hallo Carine ik hoop dat je genoten hebt op de open dag en ook ik ben benieuwd naar je mysterie.Groetjes en een fijne zondag gewenst Nelleke

Unknown zei

Hi Carine, je had mooie lapjes verstuurd! Snoepjes waren het. Hoop dat jij ze ook snel krijgt hoor! Groetjes van Marcha

Een reactie posten