zaterdag 5 februari 2011

Goeie morgen..Storm...Brr. Prettig weekend gewenst aan allen! Begonnen met het aftellen en borduren van het eerste kinderliedje, had de kleur blauw gekozen voor het borduurwerk ,maar ben overgestapt op antiek-oud roze-bruine tinten ! Reden omdat ik stof had die daarbij paste.  "Boer wat zeg je van mijn kippen, Boer wat zeg je van mijn haan?...... Daarom heb ik de foto gekozen van mijn plattelandsquilt. Nog enkele dingen afwerken die ik gisteren niet deed, omdat ik op zoek ben geweest voor de gepaste kleuren voor mijn borduurquilt. Laat jullie wel zien hoor,nog effen wachten.....

10 reacties:

Francien zei

Hallo Carine....
wat een mooi quiltje is dit zeg!! wat een leuke kleurtjes en stofjes heb je ervoor gekozen...heel mooi gedaan...ben benieuwd naar je borduurquiltt...fijn weekend..en ja..lekker binnenblijven...de wind giert hier om het huis..hoef gelukkig geen boodschappen dus blijf lekker binnen...
groetjes Francien.

Lida zei

Hoi Carine,
Lief quiltje, jouw plattelandsquilt, leuk dat je die kleuren gaat gebruiken voor je borduurquiltje, ik ben bezig met een hartjes needleroll en gebruik ook die oudroze en andere oude kleurtjes! Zo leuk om daar mee bezig te zijn! Maar vind het geen makkelijke klus deze keer, maar hij wordt wel heel fijntjes en daar hou ik van! En ik ga straks lekker een eindje lopen en lekker uitwaaien, ik hou wel van storm! Fijn weekend, groetjes
Lida

Else zei

Hoi Carine, wat een leuk quiltje! Heel veel succes met het zoeken naar de goede kleuren voor je borduurquilt. fijn weekend Else

Marijke zei

Wat een leuk quiltje is het geworden! Prachtig!
En die storm brrr werd net bijna van mijn fiets geblazen kon nog net overeind blijven!
groetjes Marijke

Heleni zei

Hai Carine, dank voor je reaktie op mijn blog.
Wat is dit leuk zeg, kinderliedjes uitbeelden in een quiltje. Je gebruikt prachtige kleuren hoor.
Succes verder...

groet Heleni

Jane in Cumbria zei

Mooi, die plattelandsquilt.
Je schreef op mijn blog dat je geen stof had voor de rand van je Baltimore blokken. Kun je er niet gewoon een mooie rand van bloemenstof omheen zetten? dat kan heel mooi staan.
Succes met je kinderliedjes!
groetjes
Jane

carine zei

Dank je voor e hint Jane. Zal er over nadenken,Indien ik dat doe ,dan laat ik hem natuurlijk zien wanneer hij een Affo is,helaas zal dit niet in de korste periode zijn, heb mijn planning voor het voorjaar en tot hiertoe op uitzondering van de klosjes in orde. Er heerst dus nog orde in mijn wanorde!. groetjes en nogmals bedankt voor de tip! Carine

Berna zei

Alweer zo'n lief quiltje. Succes met borduren en een goed weekend verder.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke quilt, Carine, en zo te zien hangen er daar nog meer quilts. Veel succes met het borduren, die kleuren lijken me heel mooi passen!
Groetjes, Cisca

katrien zei

Dit is ook zo'n leuke quilt.

Een reactie posten