zondag 6 februari 2011

Hoi allemaal , de storm heeft deze nacht weer zijn kuren gehad..ik ook! Heb geborduurd aan mijn kinderliedje ( Boer wat zeg je van mijn kippen.....Boer wat zeg je van mijn Haan....  Nog het zonnetje en de vier hartjes en die zit erop!. Ben in panne gevallen met mijn daglicht ,manlief op zoek naar de gepaste lamp, maar o wee , niet te vinden , zal maandagmorgen eens op zoek gaan en hopen dat ik hem vind! anders op de beurs in Parijs. Vandaag dus verder aan mijn Nennedesign verder werken tot het liedje af is en daarna nog andere projecten voltooien! Wat?  Het eerste die in mijn handen komt. Geef jullie nog een Affo van een vorig jaar ,kwestie van een fotootje te hebben . Fijne zondag aan allen gewenst! hier komt de foto...Dit is de quilt die we met zijn allen maakten voor het 25 jarig bestaan van de Gobelin -bij Anniek Log-cabin met ingewerkte foto's uit vervlogen  dagen.....

1 reacties:

AnitaS zei

Je kinderliedje wordt erg mooi. De quilt die jullie met zijn allen hebt gemaakt is heel bijzonder.

Een reactie posten