zaterdag 1 december 2012

Oproep...en wat nieuws over mijn patchwork-evolutie

Goeie morgen dames deze 2 quiltjes werden deze week (dinsdag) naar Coea!s Cottage in Schiedam verstuurd vanuit Sluis. Bedoeling deze te verkopen ten voordele van de A.L.S.-Liga . Daar ik de einddata van de blokjes  voor deze stichting niet kon halen!. Helaas kreeg ik nog geen melding dat Cora deze ontvang, niettegenstaande ik wel een melding van bevestiging kreeg van mijn Kerst-ruil pakket die ik ter zelfde tijd verzond ook in Nederland!  Zijn er mensen  die Cora kennen en even willen checken , dank bij voorbaat, ikzelf heb contact genomen met de verzendingsdienst en dit zou moeten de dag erna geleverd zijn.... Jullie zouden mij een groot plezier kunnen doen.  Ik wens dat de blokkenquilt voor deze Liga ,en de Muisjes , alsook natuurlijk deze quiltjes goed zullen verkocht worden om zo de mensen met deze ziekte meer steun te bieden.

Mijn, Lente-quilt heeft een laatste duwtje nodig en hij is klaar. Dus in de loop van volgende week , krijgen jullie hem te zien, samen met de kerstloper en het kerstengeltje en wie weet nog wat voor de kenners van Zentangel........

Ik wens jullie nog een fijn weekend toe en tot volgend schrijven hoor, ben benieuwd naar jullie evolutie .... groetjes Carine

3 reacties:

Elly (creatieveling Elly) zei

Ik heb zelf over iets anders een mail van haar dochter ontvangen

Johanna Zweden zei

Mooie Quiltjes
Fijn weekeinden groetjes Joke

Monica zei

Oh, Carina, ik was even een weekendje weg en lees nu pas dit berichtje (ook het goede antwoord van Lida) Vlak voor mijn vertrek was ik nog in de winkel bij Cora en heb daar jouw meer dan mooie quiltjes bewonderd, SUPER ! Cora was er op dat moment zelf niet. Ik neem morgen even contact met haar op.

Een reactie posten