donderdag 13 december 2012

Paar sfeerbeelden,sober gehouden dit jaar.....

Goeie morgen dames,gisteren juist naar de Gobelin geweest en toen ik terug kwam, was ik zo moe, deed mijnknie het niet goed, dus had geen zin meer in patchen, heb gerust tv, gekeken. geen steekjes dus.
Vandaag beloofd om te gaan helpen voor de Kerstmarkt in de balseboom(ontmoeting center ). Kraampjes helpen versieren.
Morgen en zaterdag is het dan verkoopdag! Heb reeds 2 taartjes besteld als steun.enkele fotos van de hobby-ruimte, heb het dit jaar zeer sober gehouden,moet kunnen hé!
Morgen staat er zentangel in de voormiddag, mijn kerstbal schaduwen,mag niet vergeten om naar Van Loocke te gaan om potloden!!
Ik wens jullie vandaag een fijne steekjesdag , de klokt tikt het eind van het jaar op haar tempo verder dus nog eeb Affo? dus we gaan snel verder hé. Wie de weg opgaat...een veilige rei en behouden thuiskomst!!!

4 reacties:

AnitaS zei

Ik vind je beer erg lief. Fijne dag en probeer een beetje rustig aan te doen.

Lida zei

Je atelier ziet er weer schitterend uit, ik vind de guirlandes erg mooi en je raam zo gezellig met de muizen! Hier staat je muis nog steeds mooi te wezen in de stolp! Geniet van de steekjes en doe kalm aan met die knie, knuffel
Lida

Lee Prairie Designs zei

Beautiful!!! Thanks for sharing your festive creativity!

Hugs, Carolyn

katrien zei

Wat is je atelier leuk versierd.

Kerstbee volgende week ???

Een reactie posten