dinsdag 4 december 2012

Bijna Affo, begin aan een nieuwe uitdaging!........

goeie morgen allen, hier de Vintage 5, waar ik reeds een nieuwe uitdaging aanga . Namelijk de Dresden Plate  gemaakt met de Double Chocolate Collectie gemaakt door 3 Sisters voor Moda. Ik zal er echter een eigen versie van maken , zowel in uitvoering als compositie. Jullie het wel in de nabije toekomst. Vandaag staat er een Bee op het programma. Wat neem ik mee. Mijn lentequilt om het zoomtje te naaien en de ophanglus vast te leggen. Hij is dan klaar! Heb ondertussen nog 3 poezen kloshoudertjes gemaakt ( waren gevraagd) Het engeltje heb ik al drie maal gemaakt en evenzeer weggeschonken als model . Maak er morgen of deze avond een nieuwe, goed om met de kindjes te maken.

Deze avond nog de segmenten van de Dresden plate knippen, zo kan ik ze aaneen naaien.

Dus je ziet geen tijd om te vervelen, druk genoeg als er geen is , dan.....zoeken .... we er toch Niet?
Tot gauw , nog veel steekjes plezier .....................;

2 reacties:

Lida zei

Heb hem nog niet, geen tijd gehad om naar de winkel te rijden, maar wat een leuk engeltje laat je zien! Veel plezier met de bee en alle andere steekjes, knuffel
Lida

AnitaS zei

Wordt weer een mooi project. Wat een schatje is je engeltje.

Een reactie posten