zaterdag 8 december 2012

Foto's van ons bezoekje aan "De Quilterie"in Heinekezande-NL

Goeie morgen dames, dit zijn de foto's van mijn bezoekje aan "De Quilterie " in Heinenkezande.
We werden er goed ontvangen en kregen op gestelde vragen een goede uitleg.
 We mochten boven in het leslokaal iedereen hun werk bewonderen, en ze toonden ons hoe te werken met de naaimachine. Toch hebben deze lieve dames me niet bekeerd! hihi... Beneden in de winkel, zochten we allebei(Nicoleke en ikzelf ) gretig tussen stoffen en patroontjes , wat we konden meenemen.... hier enekele kleine spuletjes, ik kocht het patroon rechts bovenaan aan de ingang naarboven eerste foto en het zeeuwse speldenkussentje, Nicoleke ging voor de appel en beiden kochten we wat Zeeuwse stofjes. Nu nog wachten op de foto van Annemarie en dan krijgen jullie mijn aankopen te zien.

Gisteren Zentangel gisteren gaan helpen met Wis, om ondergrond van bladhoudertjes in te kleuren, op de wijze van Thinner = kleur met Thinner overbrengen naar onderwerp. Werkje met geurtje!! sterk, maar als je de venster of deur een beetje laat openstaan is het zo weer verdwenen, ga er straks aan beginnen.
Nog een fijn weekend en tot maandag.... Wie op de weg moet, veilige reis en behouden thuiskomst!

4 reacties:

Johanna Zweden zei

Mag ik even jaloers zijn, wat een schitterende winkel en wat zal je genoten hebben
Fijn weekeinden groetjes Joke

AnitaS zei

Ben vandaag ook in Dreischor geweest. Tot mijn verbazing geen sneeuw in Zeeland. Fijne dag.

Lida zei

Fijne dag geweest,je hebt een leuke winkel bezocht en gave buit! Knuffel
Lida

katrien zei

Leuk uitstapje.

Een reactie posten