vrijdag 7 december 2012

Mooie Kerstsfeer in Dreischor bij Marcha......een aanradertje......

Hallo Dames, gisteren samen met Nicoleke en Marc, naar Dreischor in Nederland geweest bij Crea-Marcha,"De Quiltster". Helaas heb ik nog de fotos niet doorgekregen van de workshop en mijn bezoekje aan "De quilterie " in Heinekenszande-NL, daar mooie patroontjes en zeeuwse stofjes gekocht om zakdoekhoudertjes te maken en speldenkussentjes, ook patroontje voor een hele mooie quilt !

Bij Marcha verschillende patroontjes en de twee kerstmuisjes hier op de foto, een mannekesmuisje die zit en een vrouwtjesmuis die rechtstaat vond ze zo schattig en voor de prijs kon ik ze niet maken.
Ook een snoepjespatroontje, paaspatroontje van Bunny Hills en nog andere patroontjes van Marcha.Ook nog naar de  Hobby-Farm in Balgerhoeke geweest en daar een flannelleke voor kerst, die moet dienen voor de boorden van mijn Kerstman. Nog een staandertje met lintrolletjes. Zo dat waren de kerstaankopen , waarvan je de fotos later te zien krijgen.

Bij de thuiskomst, was mijn Kerst-ruilpakket toegekomen waarvoor dank! Ben er heel blij mee, zal nog een mailtje sturen naar de lieve verzendster, deze verklap ik pas later op 26 dec. a.s

Dames het was de moeite , deze lieve dame heeft echt haar best gedaan!! Hoop dat jullie ook best tevreden zijn met jullie pakje, want ieder van ons doet echt zijn best!
Vergeet Katrientje niet te verwittigen bij ontvangst of verzending van jullie pakketje hé!

Nu ga ik vlug iemand helpen voor de kerstspulletjes voor hun kerstmarkt en zo is iedereen blij.

Wees voorzichtig op de weg en als je er toch door moet een behouden reis en veilige thuiskomst!!
Tot later..........................................

4 reacties:

Nanske zei

Goed te horen dat je het fijn had gisteren.
En dat je weer veel werk mee gebracht hebt ;-)
Verder heel veel groetjes.Nanske

AnitaS zei

Wat fijn dat het zo leuk was. Ik wil morgen gaan dus duim voor me voor een beetje goed weer.

Klaske zei

Volgens mij heb je een fijne dag gehad..En dan ook nog een leuke thuiskomst, ik wacht geduldig af wanneer mijn kerstruil komt..Fijn weekend

Lida zei

Wat leuk wat je hebt meegenomen naar huis en je kunt dus weer aan de slag, net alsof je nog niets te doen had! Grijns! Heel fijn weekend, knuffel
Lida

Een reactie posten