maandag 10 december 2012

Nieuwe week vol nieuwe projecten en voornemens

Goeie middag dames, alles goed met jullie? Velen onder jullie zijn vast bezig met het versieren van de woning en nog vlug een allerlaatste detail aanbrengen. Zo'n vaart loopt het helaas bij mij niet. De Hobby ruimte is aangekleed, doch de leefruimte weet ik nog niet of ik de grote kerstboom met de attributen ga plaatsen of een kleinere versie met kleinere spulletjes, gans de ruimte moet omgeschouwd worden, en kasten verplaatst, dus ik ben er nog niet uit. Zal voor volgende nacht zijn, wanneer manlief gaan slapen is, dan heb ik beste inspiratie,zo kan ik de plaats poetsen en staat alles terug netjes wanneer hij morgenochten opstaat. De rest kan ie dan voor de volgende keer terug opbergen!

Heb ondertussen, de mallen doorgetekend van een patroontje Bloeiende Yoyo's ( De quilterie) is makkelijk, kan als ik zin heb er onmiddelijk mee starten.

Maar ga straks nog wat Vintage-tasjes maken, die we bij Marcha in De Quiltster  leerden via Annemarie, zij stuurde me trouwens gisteren deze mooie foto van de workshop van vorige week donderdag . Kijk eens hoe mooi Nicoleke en ikzelf erop staan, druk bezig , dat hoort zo , we luisterden aandachtig en deden precies wat ons werd opgedragen. hihi.... trouwens heb er nog twee pakjes (telkens 3) van meegenomen, en gisteren heeft mijn kleindochtertje Margot er eentje gemaakt. Leuk toch.

Ga straks , je zult het niet geloven een quilt beginnen jawel voor.......Pasen....... Gekocht bij Marcha, ja  het wordt blijkbaar een vroege Pasen, dus wil nog het een en het ander maken, dus werk aan de winkel. Alles door elkaar  om op tijd klaar te komen!. 
Geniet van jullie start van deze nieuwe week en tot morgen misschien of woensdag, jullie zien het wel. De zon is van de partij , dus vandaag komt alles goed!

Trouwens vandaag is het Bee-Day tot 22.00 uur , t'zal weer plezant worden, ben, benieuwd naar hun werkjes en de resultaten.........

4 reacties:

Nanske zei

Wat sta je daar mooi op de foto...
Net in je nopjes als altijd,he ;-)
Hahaha...
Ben benieuwd naar wat je weer allemaal zal creeren...
Vele groetjes en een fijne Bee vandaag!
Toedoeloe....XXX

katrien zei

Leuke foto.

geniet van al je bezigheden.

AnitaS zei

Wat een leuke foto. Je hebt weer ideeën genoeg. Fijne dag.

Lida zei

Zon welke zon? Hier alles grijs! Maar inderdaad een schattige foto en je bent er weer wat druk mee! Ga wel op tijd slapen hé en maak het niet al te bont! Geniet van je steekjes, knuffel
Lida

Een reactie posten