woensdag 19 december 2012

Dit berichtje is voor elkeen van jullie bestemd...........

Dag allemaal , eerst en vooral wil ik de dames bedanken voor de morele steun die ik gisteren kreeg. Verder vandaag, Marleentje S komt haar kerstloper voltooien zodat ze hem kan leggen voor de Kerst.
Straks nog wat inkopen doen, want heb nog materiaal nodig om bij Sophie een mooi tasje te maken voor het opbergen, hetzij bril, schrijfgerief, toiletzak of dergelijke.
Dan morgen komt Nicoleke nog een dagje afwerken en mij gezelschap houden hihi......
Vrijdag naar de Kerstbee van de Hoppequilters in Poperinge. Nog vandaag een pakje klaarmaken en voor elkeen nog een verrassing, want het is voor elk van ons >Kerst!
Deze dames wil ik ook bedanken voor de steun en het vertrouwen, vriendschap en liefde die ik in 2012 mocht krijgen.
2012 was een moeilijk jaar qua gezondheid, en een zeer lange revalidatie ,  daarna  een depressie doorgemaakt , maar zonder de steun van Katrientje C zou ik er niet bovenop geraakt zijn, een praatje slaan doet soms wonderen!Dank je wel KatrientjeC

Ook wil ik Mietje, Linda, Inge van Hamme, Marleen van der Linden, KatrientjeC en zeker mijn dochter Veronique bedanken voor de gezellige uitstappen die ik met hen mocht beleven!

En last but nog least..... Katrientje P en alle hoppequilters alsook de andere dames van het Quiltweekend, dat ik dit mocht meemaken!

Lida... Jij ook bedankt dat je mij meenam naar dit evenement en de vriendschap en liefde voor onze hobby  die we samen deelden.

Ook wil ik De Sue Bonnets van de Maandag -middag en Maandag-avond bedanken voor de aangename Bee's die we dit jaar mochten beleven en de mooie Show en Tells! Tot  7Januari 2013 dan gaan we opnieuw een gans jaar ervoor!
Dikke knuffel aan iedereen ...en voor elkeen van jullie een


VROLIJKE KERST! en een VOORSPOEDIG 2013! met veel steekjes en vriendschap!

5 reacties:

Guusje, zei

Je bent nog druk vandaag. Ik wil jouw en je dierbaren ook een fijne kerst en een goed, gezond en creatief 2013 toewensen.

Lida zei

Wat ben je weer druk, nu lieverd geen dank, want alles wat wij aan je gaven aan liefde en vriendschap gaf jij veelvoudig terug! Ik wens jou en Franky en allen die je lief zijn een heel fijne Kersttijd en een goed, gezond, gezellig en creatief 2013! Knuffel
Lida

AnitaS zei

Wat ben je toch altijd druk bezig. En dan vooral voor anderen.

Nelleke zei

Hallo carien ook ik wil jou en je gezin alle goeds toewensen en wat voor jou van toepassing is;wie goed doet goed ontmoet.En ik vind het super dat je zulke goede vriendinnen hebt die je steunen,dus daar gaan ook van deze kant de hartelijkste wensen naar toe.Groetjes voor jou en Franky. Nelleke

katrien zei

Carine,jij ook bedankt voor het voorbije jaar.Hopelijk wordt 2013 beter qua gezondheid.

groetjes en tot vrijdag.

Een reactie posten