dinsdag 12 juni 2012

Op reis....nee hoor , wel deel 2 van mijn Kerstquilt .......

goeie middag dames, jullie zullen, zich afvragen ,gaat Carine en Ghislaine op reis? ..nee hoor het is een foto genomen toen we met de trein naar de open deur dag van Sagarollo gingen samen met Sophie! maar je ziet ik moet altijd bezig zijn geen tijdverliezen, morgen is het te laat hihi.........Ghislaintje geniet van de trip maar ik durf haar aan het werk zetten! .Gisteren was het zowel in de namiddag of avond Full House, Annemie trakteerde met een Baverois van Cointrau, en een fruitslagroom taart ter gelegenheid van de geboortr van Wouter. Nicole had versnappering mee, ikzelf had Kletskoppen en mini-cakjes gebakken  en nog snoepjes, een assortiment vol zoHeb nu gerust na mijn moeizame revalidatie, want kreeg pijn in mijn middenrif en ging tijdens de mobilisatie eventjes onderuit, prompt werd mijn man erbij geroepen.

Nu donderdag naar Radiologie foto's maken,revalidatie enop Maandag naar de dokter, ben benieuwd.
Deze namiddag werken aan mijn Kerst-quilt!
en misschien nog iets,maar denk dat ik het rustig zal doen...een fijne dag gewenst en tot morgen...... n

4 reacties:

Anoniem zei

Carine, stuur je nog het recept van je kletskoppen door? veel succes bij de dokter!

Lida zei

Leuk jullie samen in de trein! Ik kan echt geen steek zetten onder het rijden, maar jij dus wel!
Wees maar voorzichtig jij, want straks moet je nog langer rust houden! Veel plezier met je steekjes,
Knuffel
Lida

Sabine.v zei

ik wens je alvast een rustige dag vandaag! PS: en dat ritje naar Salgarollo moesten we maar eens overdoen.

Johanna Zweden zei

Doe het rustig aan, maar geniet, zit nooit stil, doe wat je wel kunt doen, en denk niet, wat kan ik niet doen, en dan maakt het je leven een stukje aangenamer, en gelukkig doe je dat ook
Fijne dag groetjes Joke

Een reactie posten