zondag 10 juni 2012

EEN GELUKKIGE VADERDAG en een blik op herinneringen

Goeie morgen dames, en Heren Want vandaag is het hun Feest-Vaderdag (Belgen) De Nederlandse Vaders neem ik erbij, al is het pas op 15 augustus hé"! Toch gefeliciteerd!!

Enkele herinneringen ophalen : De Malletjes Bee op woensdag-avond bij mij in de hobby-ruimte, veel geklets en ook veel gewerkt!!

Hier een fotootje van de Dinsdag-Bee bij Sophie in Varsenare, deze werd een poos terug genomen, wat een mooie quilt hé, zonder van de guitige dames te praten!...lol.....Hier is al menig Lief en Leed gedeeld en mooie quilts tot stand gebracht.

En deze foto dateerd van 1995 Gewicht 40Kg natgemaakt.., ik was toen in gedachten verzonken, hoe het leven er verder uit zou zien.......deze foto heeft voor mij zoveel inpact gehad om te zijn wie ik nu ben....

Hier deze laatste is eentje uit het Retrachement op vrijdagnamiddag 1x in de maand, maar dateert ook van een tijdje terug, jullie zien, altijd bezig, het is toch een leuk gebeuren hoor!

Vandaag ga ik het en de zomer geschenkjes (die ze zelf moeten maken) samenstellen. We zien wel hoe ver ik geraak. Nog een fijne en feestende Vaderdag gewenst!...

6 reacties:

Nelleke zei

Hallo Carine ook voor jou en je man een hele fijne vaderdag en wat zet je er toch weer gezellige foto's op.Veel plezier met de zomergeschenkjes.Groetjes Nelleke

Johanna Zweden zei

Leuk even die foto´s zo en wat herinneringen.
En een fijne Vaderdag, helaas heb ik die niet meer ,
Fijne zondag liefs Joke

Klaske zei

Fijne vaderdag, bij ons is het volgende week vaderdag.Fijne dag

Guusje, zei

Wat een leuke foto's, en fijne vaderdag.

Lida zei

Hoi lieverd, nee wij vieren vaderdag volgende week zondag en niet in augustus, maar ik wens alle Belgische vaders een heel fijne dag en alle moeders er van mogen meegenieten! En wat een lieve foto van jou! Ja die mag je best showen, dikke knuffel
lida

monne-floor zei

Een gezellig onderonsje ziet dat er uit,en op 15aug; word hier in de kempen en in antwerpen
moederdag gevierd maar vandaag zijn de vaders
aan de beurt;;;; groeten Simonne

Een reactie posten