maandag 11 juni 2012

Mijn nieuw tasje ...naar een gratis patroon van Katie (De Lander)

Goeiemorgen dames, we zijn weer gestart mt een nieuwe week, en met regen.... gisteren nadat het schoolfeestje van Seppeke en Margot  afgelopen was, mijn gratis patroontje die ik  van  Katie van de  De Lander kreeg, verwerkt in een van de daarvoor bestemde pakketjes die ik gekocht had. Heb niet alleen de bodem gequilt ook de opstaande boord, heb er ook een losse bodem in overtrokken jeffrytex  in gestoken zo heeft dit een extra  stevigheid. Ooh heb ik op de zijkant  een kettingje vastgemaakt met slotje zo kon ik het klosje dat ik met de rest van het DMC garen opgewonden had , vastgehecht. Natuurlijk mocht een speldenkussentje niet ontbreken van een restje van je sluitflappen. Ook de hoogte heb ik naar mijn noden aangepast . Moet kunnen hé!!
Bedankt Katie voor het patroontje!..........
Maar de sleutelhangertjes zijn opnieuw aangevuld en kunnen dus weer verkregen worden ... Dit zijn mijn werkjes van gisteren, vanmorgen, de strijk gedaan, mini-cakjes en kletskoppen gebakken voor de Bee deze namiddag en avond. Ben dus weer paraat ,alleen ga ik het nu effen op pauzeren zetten, en morgen als het kan na  de revalidatie mijn voorbereiding doen om een quiltje tegen zaterdag klaar te maken om te quilten,! Dus dames , zet veel steekjes vandaag het is toch nat buiten.... hihihi...

n de hand gaan .......

7 reacties:

Hélène zei

........Ik vind hem prachtig geworden.
Heb ook stof gekocht voor een tas,maar durf er nog niet aan te beginnen.
Ik vind dit heel knap!!
Veel groetjes,Hélène

katrien zei

Leuk tasje heb je erbij.

Guusje, zei

Wat een leuk tasjes en schattige sleutelhangers.

quilting Jeannet zei

Schattig tasje Carina, enne....hoe is het met je knie?

Lida zei

Heel verrassend is hier de zon doorgekomen, dus ik ga buiten genieten, helaas niet van steekjes maar wel van een spannend boek! Schattig tasje geworden! Veel plezier met je steekjes vandaag en met de andere quiltsters! Knuffel
Lida

mieke zei

Een leuke tas heb je gemaakt.
Dit model heb ik een tijdje geleden ook gemaakt.
Niet te groot en nèt niet te klein !
De sleutelhangers zijn leuk.

Sabine.v zei

Het tasje heb ik gisterenavond mogen bewonderen en is natuurlijk weer heel mooi afgewerkt tot in de puntjes!proficiat Carine. De kletskoppen en cake'jes waren superheerlijk! Wat kan je eigenlijk niet??? Bedankt voor de goede ontvangst en de leuke bee ! Tot de volgende keer! Alvast veel maar veel beterschap met je knie !

Een reactie posten