zondag 3 juni 2012

Het is geen weer om met de hond te gaan wandelen....

T
Goeie morgen, een regen dag wordt het zeker, binnen voel je direkt het warmteverschil!... De ganse nacht heeft het geregent, je kunt raden wat ik gedaan heb terwijl jullie van stofjes,patroontjes,boeken  dromen..... gestreken, zo is de was ook gedaan, mijn fietsoefening op de home-tainer gedaan e, dan de steekjes van een patroontje die ik ook van Nanske kreeg begonnen!

Het is een patroontje van Ellie's Quiltplace, dus geen grote maar dat is het leuke! "Willow Cottage"
32cm/36 cm ongeveer.
Het borduurwerk is gedaan en de eerste omrandingen zijn er ook aan, nu de zij randjes en dan de rondjes op mijn vierkantjes applikeren,deze aan de buitenboordjes  en dit geheel aan mijn middenstukje. Ik denk wel ,hem klaar te hebben vandaag, dan kan ik mijn patroontjes opbergen, zodat ze later per designer kunnen opgeborgen worden.

Ook in mijn hobby-ruimte mijn stofrollen, klasseren en mijn doosjes(nog niet open!)Van De Lander , samen klasseren naar een grotere ruimte in mijn wandkast, zou eigenlijk een dikke trui moeten aandoen en mijn achter-ruimt die volgestouwd staat met materiaal van jaren, dringend moeten sorteren ,maar wat ik niet gebruik, ga naar iemand die voorg- goede doelen werkt,zo komt het toch in de juiste handen!! Dus eerst mijn quiltje en als ik het nog zie zitten toch wat opruimen!!

Jullie zien hetvandaag of morgenvroeg....Toch een fijne dag gewenst wat jullie ook doen, veel plezier en geniet....

7 reacties:

katrien zei

Veel plezier met al je plannen.
Het is hier voor de moment ook aan het gieten.

Ineke zei

Zo, dus je hebt het nog druk vandaag! Toch wel leuk om te doen, alles goed ge-organiseert weg stoppen.
Fijne zondag

Lida zei

Je hebt weer bijna niet geslapen, drukke dame!! Maar ben heel benieuwd naar je nieuwe quiltje en wens je een fijne dag en veel plezier met je steekjes, knuffel
Lida

conny zei

OOOOOOOOOO wat ben je toch een bezige bij ! Ik kom morgen af met christiane en Marina zou ook komen. Ben zo blij om julie terug te zien .

Liefs conny

Klaske zei

Zozo, jij hebt het vandaag alweer druk gehad!
fijne zondag

Gonny zei

Mooie steekjes gezet en wat een plannen voor vandaag... Veel plezier ermee en ik zie uit naar het resultaat!

Gonny zei

Misschien staat er nu twee keer wat op van mij maar de eerste keer leek het te mislukken...
Mooie steekjes zijn er gezet en wat een plannen voor vandaag. Veel plezier ermee!!!

Een reactie posten