woensdag 6 juni 2012

1:56uur...eerst mijn blogje...dan siersteken rons een hartjes-quiltje..;

Een hele vroege ,goeie morgen gewenst, gisteren toch naar de Bee bij Sophie kunnen gaan, hebt een beetje gequilt aan mijn Wedding -ring, hij zal mooi zijn, maar hij schuift maar niet op, ook weerom een nieuw project opstarten ,nl: hartjes van bij Sophie (patroontje van haar) achtergrond stofjes en meer gekocht , vond ook een medaillon  die ik zou kunnen gebruiken in een patroontje die ik bestelde bij Ellie's quiltplace, Het is niet dat medaillon van Petra Prins, maar het zal ook lukken, we maken er dan iets persoonlijks van. Mijn bestelling is onderweg, dan weet ik weer wat te doen hihi...lol.

Deze namiddag op de koffie bij Jeannetje, een klein hebbeding-pakketje klaarmaken in de loop van de morgen, altijd leuk om iets persoonlijks mee te nemen als quilters ondereen.....

s'avonds wat verder werken aan mijn kerstquilt , muisjes  op  mijn twee blokken plaatsen, pakketjes en blaadjes applikeren , en een  blokje maken, dan ben ik klaar , deze moet maar klaar zijn na het verlof want er is geen vrij atelier niet meer voor het verlof bij Gobelin.....
De Lente quilt blokken deel 1 en 2  zijn klaar..... deel 3, gebeurt op 13 juni, dus goed gewerkt zou ik zeggen......

Ik laat jullie verder dromen en wens jullie morgen een hele leuke en creatieve dag toe!!.......................

3 reacties:

Lida zei

Wat ben je herlijk bezig, al kun je 's nachts beter slapen hoor! Maar hoop dat je toch steekjes kan zetten aan zowel de hartjes als de weddingring! Heel gezellige dag, knuffel
Lida

Klaske zei

Je bent echt een bezige bij hé?! Maar uhhh slaap jij wel eens?....
Jij ook eencreatieve dag!!

katrien zei

Onze wakkere dame,altijd vroeg in de weer.
Leuke dag hoor.

Een reactie posten