zaterdag 2 juni 2012

GESLAAGD in mijnopzet... AFFOOTJE...........

Goeie middag dames, zoals gezegd ben ik geslaagd in mijn opzet...nl . mijn geschenkpatroontje van Bep die ik van Nanske kreeg is  een AFFO!!

Heb er de nieuwe stoffen van Vintage van Moda voor gebruikt. de tekst heb ik verandert in "Oost West .... Thuis Best!"
Heb de tekst met stiksteek 2-dr. DMC genaaid en met een écru
dr. van DMC ingeweven omdat ik geen écru stof wilde en de letters niet goed zichtbaar zijn. Nu kun je hem goed lezen en het heeft iets persoonlijk. Ook de randen met 2- DMC gefestoneerd.

HIJ IS RECHT HOOR! Maar de foto heeft een vertekend beeld. Ik heb alle delen met H180        gedubbeld. Dus alles is 3 Dimensioneel. Enkel het kader voor een beter zicht. Het was een leukerd om te maken.

Ben bij katie geweest om 2 wolvilt-lapjes, maar opnieuw met 2,5m van haar nieuwste stofjes meegebracht, en een pakketje om een tasje te maken (om mee te nemen met je naaibenodigdheden)patroontje zal normaal volgende week verkregen worden.....Zij zal het morgen maken, mocht het slecht weer zijn. Ik ben echt benieuwd.

Kreeg deze morgen een leuk telefoontje van Marleentje van der linden , binnenkort mag ik haar en anderen, welkom heten in mijn huis, kijk er al naar uit!!  Ben benieuwd met wat ze bezig zijn!

Ik wens jullie nog veel naai-plezier en fijn weekend met jullie gezin of vrienden ..............

4 reacties:

Birgitte aka Bietje zei

Door de vorm van het huisje lijkt ie inderdaad wat scheef. Maar dat is dus bedrog. Alhoewel wonky huisjes zijn toch erg leuk?
Deze is in ieder geval een schatje geworden.

katrien zei

Leuk quiltje.

Monica zei

Wow, wat is dit weer leuk

Lida zei

Wat eeb schattig quiltje is het geworden en wat leuk die oude spreuk erop! Ben benieuwd naar jouw mooie lapjes en wat gaaf dat Marleen naar je toe komt, maak er maar een heel gezellige bee van! Dikke knuffel
Lida
P.S. Geef haar een dikke knuffel van mij!

Een reactie posten