dinsdag 5 juni 2012

""Morgenstond heeft Goud in de mond""...,2:32u.....Vroeg?...........

Goeie morgen dames, gisteren een Full House , Ghislaine, Marina, Conny, Christje,Nadine,Veronique en Annemie waren van de partij!!

Annemie kwam juist melden dat ze oma van Wouter was geworden, dus heeft ze een potje koffie met versnapperin  genuttigd en is vlug haar nieuw kleinzoon gaan bewonderen... Proficiat aan de ouders en aan Annemie!!

Conny en Marina hebben een mooie halsketting gemaakt en het is een Affo- pakette meegebracht uit Nantes.

Ghislaine, aan de Lente quilt, Veronique aan "Girls Day Out", Christje, sticherie. Er werd veel gekletst en gelachen met conny's annekdotes.
Heb mijn flying geese aan de hartjes-blok van de lene quilt gezet, dus eerste en tweede deel zijnb klaar! Op 13 juni is er les 3bij Gobelin, dus ben er klaar voor!!

Kreeg van Marleentje van der Linden, een leuk telefoontje om mee te delen dat ze me vrijdag a.s. komen ,na een bezoekje aan De Lander. Ik mag dan Linda, Katrien C, Mietje Verbeke en natuurlijk Marleentje verwelkomen in mijn hobby-ruimte,ook Ghislaine zal van de partij zijn!!

Dus nu heb ik nog geen oog dicht gedaan ,heb reeds slaapmedicatie en mijn pijnmedicatie op, maar helaas wil de knie niet  mee, dus ga ik een beetje quilten aan mijn Wedding-ring, de kussens rechtop geplaatst en dan maar in de aanval.
Morgen staat er een bezoek aan de dermatologe in het ziekenhuis voor mijn man op het programma, ben benieuwd....maar het werd tijd dat ik hem kan meekrijgen!!

In de namiddag zal er gerust worden, en genaaid of gequilt.
Snoezen jullie maar lekker door, en sta morgen met een brede glimlach terug paraat om veel leuke dingen en steekjes te doen, fijne dinsdag gewenst...............................;

2 reacties:

Lida zei

Wat vervelend toch dat slechte slapen, ik hoop dat dat snel verbeterd! Maar wel leuk zo vroeg al een berichtje van jou en wat zal dat gezellig zijn geweest! A.s. vrijdag dus weer zo'n heerlijke dag, doe allen de groeten van mij, dikke knuffel en succes in het ziekenhuis,
Lida

Nanske zei

ja,he...denk ook wel dat es goed uitslapen deugd zou doen...
En dan nog je pijne knie...
Maar je lijkt inderdaad terug een superfijne dag gehad hebben met fijne naweeen...
Moet ook dringend verder aan m'n kerstmuisjes werken...( Gobelin)
Ben echter met andere dingen bezig ;-)
Moet ik jou niet vertellen zekers? Je bent geen haar beter hahahaha...
Ik wens je deze nacht toch wel ettelijke slaapuurtjes toe en toedoeloe!!!

Een reactie posten