donderdag 21 juni 2012

Deze stoffen zijn een serie die ik in Zerkegem kocht, maar deze zijn voor speciale projecten, de twee onderste stoffen zijn zo mooi van tekening en  ideaal zijn voor  de bestelling van Mietje, er zit hier geen goud in , maar dienen zeker voor de tas en dmc boek, de binnenkant de bleke stof en de buitenkant dedonkere stof. Heb hem verwerkt gezien in een omslag voor patronen kaft , prachtig ook goe dcombineerbaar voor een sticherie! Maar dit moet natuurlijk elkeen zijn smaak zijn. Dus Mietje geen verplichting alleen een seintje. aub., dan is hij voor iemand anders , heb deze stof opgekocht en is hierna niet meer verkrijgbaar.

Was druk  en sappig  op de bijeenkomst, heb veel gewwerkt en zoals je ziet menig metertjes sto aangekocht ,niet dat ik er geen heb, maar voor speciale spullen , wil ik aangepaste stofjes! Ga nu borduren, want ben er niet toegekomen, had het druk met workshops en de bloem die op de rollen stof lig is een vandie workshop! eentje om op een zomertas te plaatsen. Nu wat nemen voor mijn knietje en aan de tas van Lynette werken zodat hij misschien tegen maandag klaar is voor de Bee! Althans proberen... Morgen Bee in de namiddag , heerlijk hé , bij mij thuis. .. Dus tot morgen en nog een fijne avond gewenst.........

3 reacties:

Lida zei

Wat heb je prachtige stofjes gekocht en wat leuk die bloem! Succes met je tas, ik het patroon ook maar bewaar het voor later! Veel plezier met de bee dames morgen, knuffel
Lida

Nanske zei

Hele mooie stofjes!!!!
Die van foto 3 heb ik ook liggen...
ah, is er morgen Bee?
Ben benieuwd wie je allemaal zo aan tafel hebt ;-)
Heb wat patroontjes ( dus bezigheidstherapie) voor je.
Fijne avond en nacht nog enne...
Tot morgen!!!Toedoeloe ;-)
Nanske en Lotje X

katrien zei

Haha ,stof genoeg hé,en wat een mooie.

Een reactie posten