woensdag 20 juni 2012

Affo's , en nu een droomnacht en morgen een fijne zonnige dag!!

Hallo, dames zoals beloofd toon ik jullie reeds afgewerkte produkten die besteld werden en klaar zijn, vandaar met naast deze week naar begraving, revalidatie, artsbezoek enz door ben ik toch druk bezig geweest. Het grote blokkenboek voor M. Florin, het Speldenarmbandje en klossenhondje voor Katrientje C  en twee groene tasjes voor Christine en Monique Retrachement , het rode is een voor mezelf , heb nog een groene in reserve gemaakt mocht er nog iemand eentje wensen, nog twee te gaan , en dan begin ik  aan de rest ... Morgen Zerkegem, dus ga mijn hartenquilt meenemen (kleine versie) om te quilten , en er zijn twee workshops dus weet niet of ik er tijd voor zal hebben. Nu alles nog klaarzetten, dat ik niets vergeet om mee te nemen , fototoestel enz....Centjes om eventuele stof aan te schaffen mocht ik er tekort hebben!! lol..... we zien wel, moet er al meebrengen voor iemand die niet aanwezig kan zijn, dus doen we dat hé.Er zullen nog wel wat metertjes bij zijn voor eigen gebruik... Morgenavond krijgen jullie wel een sfeerbeeld te zien en anders mocht het me niet lukken , wel op vrijdagnamiddag na mijn revalidatie. Ik wens jullie een fijne avond en een droom nacht toe, bij mij zal het stofjes en boekjes zijn.....slaap lekker

3 reacties:

quiltingmieke zei

piep wat een mooie spullen allemaalfijne dag vandaag en benieuwd naa je verslagje

knuf mieke

mieke zei

Leuk, die tassen / mandjes.

Jasmijn zei

Mooi hoor al die spulletjes die af zijn.
groetjes van ons allemaal

Een reactie posten