woensdag 7 maart 2012

goeie avond allen, deze namiddag mocht ik Gudrun verwelkomen en er werd wat afgekletst bij een kopje koffie. Van Gudrun kreeg ik dit houtn witte naaikoffertje en zoals jullie kunnen zien was het ook nog gevuldmet 2 japanse stofjes,knoopjes,lint naalden van Bohin. Later op de dag brachten we samen een bezoekje aan de Lander, want voor Gudrun was het haar eerste keer. Ik heb de geschenkenbon die ik vorige week van Hilde Kreeg, verzilverd voor een paaspakket " Ganzenpaar "With love".
Gisteren heb ik nog het crazy-troosthartje geknipt, ineen gestoken. Vandaag geapplikeerd op achtergrond en afgewerkt met siersteken in aurifil en versierd met een lintje waaraan een duifje is bevestid teken van "hoop" Dit is het troost-hartje voor Jovita uit Kalken om haar te steunen in deze moeilijke tijd.
Ook ee troostquiltje voor José Scheers die vorige week geopereerd werd aan de heup. Revalidatie hoort daar ook bij, wens haar hierbij "veel beterschap".
Deze twee troost-werjes worden morgen of vrijdag gepost!
Zo zie je hoe je weer aan  steekjes begint...Vriendschap zit in deze kleine attenties!
Ik wens iedereen een fijne avond toe.............................;

7 reacties:

Unknown zei

Geweldig ..... dat ganzen paar..... ik ben gek op ganzen hier lopen ze ook live voor de deur...

katrien zei

Fijne dag heb je erop zitten.

Hilde zei

Het zal wel een leuke dag geweest zijn met Gudrun en dan samen op stap...

AnitaS zei

Wat een lieve cadeautjes heb je van Gudrun gekregen.

Irena zei

wel erg lief alles,ja vriendschap is erg belangrijk groet irena

Lida zei

Wat een lief cadeautje heb je gekregen en je bent ook goed geslaagd bij De Lander, schattige ganzen! Ik vind het wel heel bijzonder dat jij nu troost hartjes maakt voor anderen, duidelijk dat jij weer aan de steekjes bent! Zo lief! Knuffel
Lida

Guusje, zei

Wat een mooie quiltjes en wat een lief gebaar. Het cadeau wat je ontvangen hebt vind ik ook geweldig mooi.

Een reactie posten