woensdag 10 april 2013

Met wat nieuws en mededeling deze regen dag met delol glimlach trotseren....

Halle allen, bij deze regenachtige morgen wil ik jullie verrassen met een glimlach, lol... vandaar deze foto. De fotos komen morgen op de blog , dus uitkijken naar mijn werkjes. Vandaag op het programma patroon tekenen voor een Sampler , dan nog wat verder werken aan Camelot misschien een nieuwe uittekenen we zien wel. Zou om wol moeten gaan maar denk niet dat ik buiten kom,morgen is er ook nog hoor!

 

Dit tafelkleedje een ontwerp van Sue Daley, zou ik toch ook moeten afwerken, misschien nog een dag of 3 doorwerken en klaar is kees, maar ja.....nieuwe  projecten krijgen telkens voorrang, Monica en haar vriendin uit Santiago(Chili) hebben de smaak te pakken hoor om te patchen en ook hebbedingetjes te maken, gaf hen een Spaans patchworkboek voor beginners. Marleentje S was zo goed om het hen door te zenden met haar Kerstpakketje. Ben blij en gelukkig dat ze ervan genoten.

Nog voorbereidingen maken tegen 25 april , dan ga ik enkelen gelukkig maken met het maken van de kippen , in het ontmoetingcentra "t'Reitje" gratis uiteraard enkel moeten jullie je voordien aanmelden bij Cis de verantwoordelijke. deze gaat door in de namiddag dus vanaf 13.15u zal ik aanwezig zijn. Naaimachine mag moet niet! ga dan iets langer aan je kippetje zitten maar lukt ook goed hoor!
malletjes, strijkfiber en oogjes worden door mij gegeven. Iedereen is welkom ..... zo dit was het voor nu en tot morgen met mijn foto's van mijn werk hm...hm....fijne steekjes dag

2 reacties:

Lida zei

Heb DS al vroeg naar zijn rijexamen gebracht (helaas gezakt!) en boodschappen gedaan, huis netjes gemaakt en nu ga ik lekker boven aan mijn tas werken, heb er zin in en de regen valt hier wel mee!Jouw tafelkleed moet je echt afmaken hoor, zo leuk om van de zomer op je tafel te leggen op je plaatsje achter! Veel plezier met de steekjes, ben heel benieuwd!
Knuffel
Lida

AnitaS zei

Hier is het lekker droog. Fijne dag.

Een reactie posten