donderdag 18 april 2013

Deel 4-Sweet Summer, opruimen, kippen enz...en nog tijd tekort.....

Goeie morgen allen, gisteren een  gezellige les deel 4 van Sweet Summer, gekletst, gelachen veel gelachen maar ook gewerkt. Er waren nieuwe dames , die met de volle 100% aan een nieuw project begonnen. Wat is er mooier dan een nieuw werkje te starten, en te zien ontplooien tot een mooi geheel hé! Deze avond , is er dan het vrije atelier bij Gobelin, mijn week staat in teken van deze zaak.
Ga natuurlijk verder borduren aan wat ik gisteren begonnen ben. Deze namiddag ga ik dan in het ontmoetingcentrum, de hobby mensen helpen met hun kippen, ze hielden van de kipjes, dat ik het niet kon laten , om hen hierbij te helpen met het patroontje en wat hulp.  Je moet toch iets kunnen delen, ik heb daarbij altijd een voldaan gevoel, de mensen hebben dan een glimlach en zijn gelukkig , wat is er in deze tijd mooier?
Dus straks rond 10 uur wat snaveltjes, lelletjes en kammen knippen en met fiber strijken , zo kunnen ze deze namiddag wat starten, om zo volgende week hun kippen te laten stikken en opvullen. zodat ieder met een mooi kipje naar huis kan. Zo
ze dan eventueel thuis aanvullen indien ze dit wensen.
 
Mijn eten voor de middag is klaar, varkenswangetjes met paddestoeltjes , frietjes en slaatje voor de liefhebbers.
 
Je ziet alles is weer gepland , enkel in het weekend moet mijn hobby ruimte weer eens effen gelegd worden, zoals normaal, want her en der staan er onder mijn lessenaartje, zetels , dozen met stoffen, voor de Camelot ( retrostoffen), tassen en dozen met voor mijn Sweet Summer, stoffen voor anderen projecten, en allerhande pakketten, patronen, tijd tekort om alles op te bergen, hoop toch, hiervoor wat tijd te vinden. Zo moet mijn kamer er weer uitzien, netjes opgeborgen, zal wel lukken. Paasversiering weg, en  zomerquilt uithangen, met daarbij horende versieringen.....we zien wel. Ik wens jullie dan ook een zonnige dag toe met veel steekjes, plezier en geluk......tot later.......
 


2 reacties:

Lida zei

Wat heb je toch een schitterende voorraad stoffen en als het zo allemaal mooi op de rol in de vakken staat is het echt net jouw winkeltje! Veel plezier vandaag met je steekjes en in het weekend de boel aan kant maken komt ook wel goed, smakelijk eten voor straks en een heerlijke zonnige dag, knuffel
Lida

AnitaS zei

Je hebt weer genoeg te doen. Gelukkig zijn het allemaal leuke dingen. De hobbykamer is iets wat nu eenmaal moet. Hoe zou het toch komen dat het altijd zo gauw weer een rommel is.

Een reactie posten