woensdag 24 april 2013

Een jaartje gaat zo snel voorbij, heb de blues dan denk ik aan haar en hen.......

Hallo dames ga straks de blog van mijn maatje eens bezoeken, zoals elke dag trouwens...lol,  dit een jaartje terug, de zon scheen, blije gezichten , veel aankopen gedaan en vooral genoten van het weerzien. Dit was tijdens bezoekje Aztec-Rose in Zwijndrecht NL. Daar kregen we van ons Lida een mooi aandenken , namelijk een vijltje met een patchwork motiefje Leuk toch?  Waarom ik juist deze foto blogde , heb de blues had nood aan mooi aandenken.....dan denk ik
aan haar en wordt op slag  Dus reeds de 2 kippen voor klaargemaakt en boordje aan haar paperpiecing voor haar latje gestikt en bijgeknipt, morgen alles in elkaar steken en klaar voor gebruik. Gisteren  servietringetjes gehaakt , fijn werk maar mooi!. Goed voor in het standje in Breskens op 14 september reeds begonnen met het zoeken naar kleinnoden om het standje toch wat cachet te geven .... vandaag toch wat voor mezelf doen, want morgen in ons ontmoetingcentrum , "t'Reitje" kipjes stikken,zodat de mensen die kunnen opvullen en afwerken, zo gaan ze met de glimlach naar huis, althans dat is mijn bedoeling ,maar ze zijn reeds heel blij hoor en kijken er al naar uit.Ziezo een kort berichtje tussendoor en nu terug aan het haken, borduren en dat is het!!
Ook al weer een jaartje terug, waar  vliegt de tijd toch snel...dus geniet van jullie zonnige dag en vooral van de mensen waar je van houd!!

2 reacties:

Lida zei

Wat een foto van ons! Nu ben blij dat je daar weer vrolijk van wordt en wat zal het heerlijk zijn om deze zomer weer eens naar je toe te rijden, ben dat vast van plan!
Ben heel benieuwd wat voor moois je weer aan het maken ben voor je stand, hier geniet ik iedere dag van je schattige muis en al ben ik druk met andere dingen, denk toch heel veel aan jou en je gezin, dikke knuffel
Lida

AnitaS zei

Leuke foto van jullie. Fijne dag.

Een reactie posten