zondag 7 oktober 2012

Eindelijk verslag Quilt-weekend Nieuwkerke-Heuvelland

Hallo dames  eindelijk comment op het quilt weekend in Nieuwkerke-Heuvelland die reeds een week achter ons ligt maar niettemin vers in het geheugen! Het was heerlijk, en rijk aan inspiratie. Alle quilters werkten er aan hun Ufo's? Sommeke maakte er een Affo en ook Merel had haar naaimachine in snelheid aangepast!!. Een  goed gevulde tafel werd verzorgd door de echtgenoot van Inge D'Heere , Filip, waarvoor mijn dank. Honger hoefde je zeker niet te lijden integendeel.....Katrien zorgde ervoor dat alles in lijn verliep wat toch een zware verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Wil ook nog de quilters extra bedanken die meehielpen met de opkuis vooraleer aan hun werken verder te doen.....
Ook dank aan alle gulle schenkers voor de mooie geschenken en inspiratie bronnen die we mochten ontvangen. Voor foto's  betreffende  de show en Tell kon je op meerdere blokken ervaren.
Ik weet niet of er voor mij een volgende keer in zit , maar mocht dat zo zijn, graag . Doe zowiezo mee aan de Challenge! en hou ook het malletje op een zorgzame plaats..... Brigitte bedankt voor  het doortekenen. Ziezo een kort  en bondig verslagje , Lida is ondertussen druk in de weer met steekjes, ik daarentegen moet vandaag zeker starten, want eerst enkele dagen goed ziek , nu beter, een verslagje volgt dadelijk over mijn uitstap naar Zierikzee NL...... blijf dus op de blog hé.....

4 reacties:

katrien zei

Fijn te horen dat je het leuk vond.

Berna zei

Het was top he? Nog dank voor je mooie naaldenmapje dat zo goed gevuld was.

Lida zei

Wat een leuke foto's en ja het was geweldig, dus wij houden allebei nu onze vingers gekruist!
Hoop dat je nu weer steekjes kunt zetten, knuffel
Lida

Nelleke zei

Hallo Carien fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad de fotos op de verschillende blogs gaven ook al aan det Katrien het goed verzorgd had.Volgens mij zijn er vele mensen ziek ook ik ben een aantal dagen grieperig geweest.Wens je daarom alsnog beterschap en de groetjes Nelleke

Een reactie posten