vrijdag 28 september 2012

Nieuwkerke-Heuvelland... Here we come!.....

Goeie morgen, alles is gepakt voor de afreis vandaag.... Gisteren nog naar het vrije atelier bij Gobelin geweest , nadien mijn vleesbroodje gebakken alsook de Brugse kletskoppen , 3 uur later was alles klaar. Vlug nog mijn haartjes gewassen endan nog wat tv gekeken. Rond 6 uur mijn koud broodje gesneden en gegarneerd met peertjes en schijfjes perzie en sla.  en klaar gemaakt om mee te nemen. Mijn naaigerief , lamp en show en Tell quilts in mijn tas gedaan,  Mijn Huis volledig gepoetst , juist gedaan met ontbijten , nu mij klaarmaken , want Lida komt me oppikken ... eerst nog een kopje  koffie of thee.... en dan inladen en wegwezen op het gemak .... de zon is reeds van de partij , dus zal ik maar  beginnen te genieten, ga op reis  ..............Nieuwkerke- here we come.....the two friends.......
Voor mijn Sunbonnets , maandag persoonlijk verslag ...........

1 reacties:

AnitaS zei

Ook jij veel plezier. Ik wacht met spanning op jullie verhalen.

Een reactie posten