vrijdag 26 oktober 2012

Hobby-en boekenmarkt -Aardenburg 3 november a.s

                                        HOBBY-  en  BOEKENMARKT

                                         ZATERDAG 3 NOVEMBER 2012

                                         VAN 10.00 TOT 16.30 UUR


WAAR?                            SINT_BAAFSKERK   AARDENBURG NL


                                          SINT BAVOSTRAAT 5

Veel variëteit in kramen
Oliebollen, wafels, soep, frisdrank te koop
Opbrengst voor het orgelfonds

Om 14.30uur optreden van Ingrid Pieters en de Zangmerels uit Eede

Toegang  Gratis.

Jullie zijn van harte welkom , ik zal er ook aanwezig zijn, met verscheidenheid aan werkjes  die naar ik hoop jullie zullen bekoren; er volgt een foto hier op de blog van wat jullie kunnen verwachten:

mijn thema is "Home Sweet Home"

Ik hoop jullie te mogen verwelkomen , het is altijd zeer aangenaam om bekende gezichten te zien.....

Nu nog vlug wat verder werken......tot heel gauw met het resultaat van mijn inspanningen........











                                   

1 reacties:

Lida zei

Hoi lieverd, succes met je inspanningen, het zullen weer prachtige creaties worden!
Knuffel
Lida

Een reactie posten