zondag 7 oktober 2012

Open dag"De Quiltster"Marcha -Zierikzee 6 oktober 2012

Goeie namiddag dames hier het verslagje van mijn uitstapje naar Zierikzee " Open dag " De Quiltster" van Marcha ( Crea - Marcha , Charm-ruil)  Ja hoor de zon was van de partij en we hebben genoten vanaf onze aankomst , de vriendelijkheid waarmee we geholpen werden bij onze aankoop en uitleg kregen van haar medewerkers. Je voelde de passie overvloeien van het quiltgebeuren door de mooie lokatie, niet te doen, hebben we gekocht , Ik zeker , de eerste foto toont je , wat ik meebracht, nee deze keer kocht ik er geen, niet te geloven, wel waar , want dat deed ik  op het quiltweekend samen met andere spulletjes, zie de twee andere foto's , maakte een van de pakketjes die ik meehad van Nieuwkerke, het strijktasje, . Nu om verder te gaan  met mijn uitstapje ik kocht ook een mooi naaldenboek pakketje, met alles erin.... mooi ster pakketje  en een mooi patroon, boek voor iemand die het vroeg en spulletjes voor de kerstbeurs in NL Aardenburg die doorgaat op 3 November aanstaande , gratis toegang van 10u tot 16.00uur in de St.-Barbarakerk te Aardenburg -NL

Zoals je ziet kon ik na veelvuldig bloggen en mailen met Marcha haar eindelijk in levende lijve ontmoeten, de foto mocht dan ook niet ontbreken, ze noemde me onmiddelijk bij naam toen ik haar mijn blognaam vertelden, vond ik wel prettig dat ze meteen mijn naam vernoemde. Hebben nog wat gekletst , niet lang want het was heel druk, toch maakte ze tijd. We dronken nog een lekker bakkie koffie.

Bij deze wil ik toch Nicoleke en Marc bedanken om me mee te nemen, om van dit gebeuren te genieten...... Onze dag stopte niet enkel daar, we reden nog naar "De Quilterie" maar helaas is die op zaterdag en maandag gesloten... Niet getreurd , reden dan verder naar Middelburg, waar we van een  lekkere maaltijd genoten , nog wat geschopt en genoten van de terrasjes en winkeltjes en dan naar de dijk in Tervuren, waar we voor het huiswaarts keren, nog een koffie en een warm appelgebakje verorbenden. Dan richting BelgiĆ« , Brugge -Aalter.

Je ziet heb er een fijne dag opzitten, nu voorbereidingen treffen om straks bij Veronique te naaien , terwijl de mannen zullen genieten van hun sport. Nog een fijn eind van de dag en geniet van dit verslagje....... 

6 reacties:

Anoniem zei

het ziet er daar mooi uit in die nieuwe winkel

katrien zei

Fijne dag heb je gehad.Ziet er leuk uit.

Lida zei

Oh je strijkijzertasje is gaaf geworden! Maar je spulletjes zijn allemaal gaaf! Leuk uitstapje geweest, succes met je spulletjes voor Aardenburg! Knuffel
Lida

Miet zei

wow is dat strijkijzertasje al klaar ?! Het is heeeeeel mooi !!! Leuk dat je een fijne dag had .

Chookyblue...... zei

lovely shopping.......

Unknown zei

Hai Carine, wat een lief en warm verslag heb je geschreven. Vond het zeker evenzo leuk je te ontmoeten. Blogland is klein, ik merk nu al hoeveel leuke mensen er bloggen die ik mag ontmoeten. Wat een heerlijke dag heb je verder gehad!
Liefs uit Zierikzee (Dreischor)

Een reactie posten