zondag 14 oktober 2012

Quiltdag 2012 Helmond NL....Quiltprijs gewonnen met

Goeie morgen dames, gisterochtend heel vroeg vertrokken met KatrientjeC en Inge van Hamme richting Helmond Nederland.... Quiltdag 2012!
Ook Mietje, Marleen van der Linde en Linda waren van de partij....
Na de ontvangst hadden we een Show en Tell waar menig aan deelnamen, categorie: Traditioneel, Moderne en andere creaties kwamen aan bod , iedereen had een stemformulier gekregen en zetten hun voorkeur erop ! Mooie werken kwamen aan bod, met verhalen en ziel! Ook mooie hebbedingen waren niet te versmaden hoor! Gewoonweg prachtig. Tot mijn grote verbazing uit zoveel mooisviel ik ook in de prijzen>. Appetrots was ik , niettemin omdat het met mijn zielsquiltje was " Brugse Huizen". Mijn stad werd in de bloempjes gezet, ook mijn woonomgeving, ja daar was ik heel blij mee! >Belgiƫ stond op de kaart!
 Mooie prijzen kregen we allen, ook voor de naambadges waren er prijzen , de bingo, en dergelijke. Twee workshops werden er gegeven, die zich ingeschreven had kon  een Omslag voor Notitie-boekje maken, of Spiegeltjes overtrekken en een naaietui. deze werden verzorgd door Quiltshop Leur en De Quiltshop van Sabine van Esch, die deze fantastische dag samen met gans haar gezin organiseerde. Chapeau voor deze jonge mensen om zo de gehele dag in de weer te zijn geweest en ons te woord te staan. Bij het verlaten van de zaal , werden we nog eens in de watten gelegd! niet te geloven met een mooi tasje gevuld met stofjes, zonnebloem zaadjes , balpen, naaigaren en reissetje alsook enkele folders over de garens. >Bedankt aan de inrichters en de winkels voor hun gulle bijdrage en ook dank aan alle dames voor de interresse, de gezellige babbel en plezier die we maakten gedurende dit gebeuren. Ook wil ik ons groepje dames in de bloempjes zetten, voor de ijverige werkjes waarmee ze bezig waren, de versnaperingen die ze meehadden en vooral hun goed humeur!!
Zie jullie binnenkort wel. KatrientjeC bedankt voor het veilig afhalen en thuisbrengen.!!Zo ik hoop dat jullie meegenoten van dit verslagje , nu verder aan de slag voor het hobby gebeuren in Aardenburg, race tegen de tijd!!.................................

5 reacties:

Annelies zei

Dat ziet en klinkt als een hele leuke dag !

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je prijs. De beschrijving van een hele leuke prijs.

veronique zei

proficiat

Sabine.v zei

proficiat!!!

Lida zei

Nu die prijs was dus echt verdiend!! Het is echt een beeldschoon quiltje en inderdaad een met een ziel! Gefeliciteerd, dikke knuffel
Lida

Een reactie posten