donderdag 6 september 2012

September, Zonnig maar toch al denken aan........

Goeie morgen allen, Bedankt voor de vele reactie die ik ter gelegenheid van mijn verjaardag gisteren mocht ontvangen op de blog , mail en facebook. Gisteren een mooie dag gehad die ik afsloot met een Bee hier thuis van de Malletjes. Chrisje en Gerda bedankt voor de gezellige avond  !

Morgen naar de eerste Bee van de Hoppe-quilters in Poperinge! Blij hen terug weer te zien, maar...... wat nemen we mee? Heb nog zo veel, maar te grote stukken om mee te nemen, dus met de herfst in zicht , ga ik aan een klein herfstquiltje werken uit de nieuwe Quiltmania maar anders afgewerkt, wordt mijn eigen ding...... Hou ervan af te wijken van een bestaand model, mijn gevoel moet er mee gemoeid zijn, of tegen eind van mijn werk , ligt het in de lade of kast en komt het er niet meer uit!

Hebben jullie dit ook?
Nu ga ik nog wat quilten voor een tasje , die maandag klaar moet zijn, heb het beloofd, dus belofte maakt schuld. Dan de voorbereidingen maken voor het herfstquiltje, en als er nog tijd overblijft, wat maken voor........
Ik wens jullie allen een creatieve, gezellig, zonnige en aangename dag toe en tot later..........

6 reacties:

Lida zei

Fijn dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad en nu dus voorbereiden voor Poperinge, dat wordt vast weer een heel mooie creatie, net als het schattige huisje op de foto!
Knuffel
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach ben ik een dagje te laat? Nog van harte en heel veel gezonde jaren. leuk foto heb jet gemaakt. Je ziet er vrolijk uit.
Genieten is inderdaad erg belangrijk.

Dus een vrolijke dag gewenst

groetjes

Wietske

yvonne zei

Ik heb gisteren je blog niet gelezen,maar als nog van harte gefeliciteerd .
En ik heb er ook last van (dat ik wil af wijken van het patroon .
dat maakt het wel heel eigen natuurlijk .

katrien zei

Ben benieuwd naar je herfstproject.
Tot morgen.

AnitaS zei

Veel plezier met de voorbereidingen van de bee.

Ann zei

Hoi Carine,
Ben net op je blog terecht gekomen. Wat is dit een leuk modelletje! Ook uit de Quiltmania?
Jammer dat wij geen bee-kring in onze streek hebben ... ik zou er altijd naartoe gaan!
Groetjes,
Ann

Een reactie posten